Monday 10 October 2011

HEATTECH

HI
Vem da nisem že nekaj časa pisala. Prav tako ne morem reč't , da se ni nič zgodilo, sam bom o tem kdaj drugič. Tokrat poročam o nečem, kar sem odkrila … ene dva dni nazaj in bom danes sprobala, pa sem se spomnila, da lahko izkušnjo delim z vami.
Se pravi v nedeljo sem šla v Aeon (nekaj podobnega City Parku) z Minako (mojo sodelavko). Ponudila se je namreč, da grem lahko z njo. Ona je peljala svojega sina, da se ostriže, mene pa je Shizuka (ena Japonka) tja napotila, češ da imajo veliko izdelkov iz tujine. Iščem namreč sirup, katerega ni bilo. No pa da se vrnem nazaj na temo.
Ko smo tako pohajkovali po Aeon-u, smo vmes šli še do UniQlo (trgovina z oblačili, podobno H&M), ker je Minako nekaj rabila. Tudi jaz sem malo hodila okoli ter odkrila HEATTECH. Pa mi ni bilo čisto jasno kaj naj bi to bilo, tako da sem pač vprašala. Minako mi je na to razložila, da je to oblačilo, ki proizvede toploto. In sicer deluje nekako tako, da ko oblečeš, reagira s kožo in … ne vem … sam baje je toplo. To oblačilo je čisto tanko ter naj bi bilo za pozimi dosti, da imaš nekaj malega čez, če je res mrzlo. (tukaj je link mogoče bo pomagalo http://www.uniqlo.com/ht_w/us/ )
majčka - HEATTECH
To informacijo sem preverila še pri naših; Ianu, Mattu in Shizuki, ki so mi to potrdili. Tako sem se odločila, da bom kupila en kos ter preverila, kako in če res deluje. Samo oblačilo pride v različnih modelih, od pulijev pod vrat, do navadnega puloverja, kratke majice, spodnje majice, imajo pa tudi nogavice, dokolenke, hlače … Da povem še to, da stane ta mikica, katero sem jaz kupila 1500 jenov, kar je po današnji valuti okoli 16 EUR. Prav tako imajo različne barve, vzorce … tako da je res super. … če deluje J  
Sam tok da veste kaj vse imamo mi tukaj   :-P
jaz oblečena v HEATTECH
Evo sedaj se oblečem, ter poslikam, da vidite kako zgleda. Če pa deluje pa sporočim naknadno.





Lep pozdrav
Lea

1 comment:

  1. Svašta!
    Pri nas so danes na srečo začeli kurit. :)

    ReplyDelete