Friday 1 May 2015

moj rojstni dan 13/21

Pa je prišel moj rojstni dan

1. DARILA!!!!!!; sem dobila od mojega dragega eno lepo vrtnico ter od mami prelepo sliko od tromostovja ... sam moram še ugotoviti, kako jo dat okvirit :)
2. lep izlet na otok Ogijima; smo se vsi štirje odpravili na otok Ogijima in šli malce okoli. Bil je lep izlet, kjer smo mami slišali kričati, je šla mimo 3 meterska kača (po mamično) ter bila zelo proti nadaljevanju poti skozi pajčevine in gosenice ... sam pri tem sem se tudi jaz z njo strinjala ... Potem pa smo šli na koncu še na yakiniku (pečeno meso in zelenjavo) - *yummy*
3. Čestitke; vsi pomembni ljudje so se spomnili in mi poslali mail :))

I am happy ^^

dodala slike - 4.5.2015

moja lepa vrtnica :))
mami z rožicami
*heart* 
vsi skupaj na Ogijimi
moja dva pred svetilnikom
*me-happy*

No comments:

Post a Comment