Sunday 27 November 2011

UPDATE

HI
NO pa smo skoraj v decembru. In ker prihaja december in z njim vse kar pač paše zraven, prilagam spodaj naslov, tako da bodo kartice in Dedek mraz našel svojo pot k meni (za moj rojstni dan, se je verjetno zgubil) J
Se pravi prvo naslov:
(brisano 15.01.2012 - smrk smrk - nic kartic razen ene)
(07.12.2011 dodatna informacija: mene od 22.12.2011 do 09.01.2012 NE bo v Takamatsu!!!! Tako da naj se PLZ pazi glede kartic, ker ne vem če bodo počakale. Je nabiralnik bolj majhen)

Drugače pa sem zadnji teden bila pridna in sem šla malo ven.
me singing :)
V sredo je bil pri nas praznik, tako da sem šla na kosilo, pa pogledala sem film, pa … KAR JE NAJBOLJ pomembno, sem šla na koncu s Cassandro na karaoke (prilagam dokaz) J
Bilo je zakonsko. 4 ure sva peli in jedli. Upam da bova to spet ponovili. Na koncu sva se namreč zmenili, da greve 1x mesečno na karaoke. Bom videla, če je nisem preveč travmatizirala J
Danes pa smo drugače šli skupaj pogledat Momiji – kar je japonsko drevo, čas pa naj bi bil primeren, da vidimo, kako se spreminjajo barve (tle pri nas še ni prave jeseni, kar se dreves tiče). Rdečih dreves sicer ni bilo veliko, sam je bilo vseeno lepo (prilagam slike). Tle je veliko še zelenega. Pa vreme je bilo fantastično. Toplo in sončno! – TAKO DA THE BEST!!!!!!!!!!!
Upam da bo še več dni takšnih. J
me "falling"
Od prejšnjega tedna je v šoli tudi pestro, saj ta male učimo za novoletno oz. kot oni rečejo konec-leta-zabavo. Upam da bo šlo malo hitreje, saj je … prepočasi. Ampak … je bil šele prvi teden in … imam upanje.
momiji - jesen
Bom še sporočila kako bo šlo.
Aja, še en update; mogoče bom za novo leto v Tokyu. To tudi še bolj natančno sporočim J
 
Se slišimo
 
Lea

No comments:

Post a Comment