Friday 2 December 2011

WTF

Kratka pritožba

WTF ............. komarji so še vedno živi!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DECEMBER JE, go and die or hibernate!!!!

Pa za vrh sem še ... ok nisem, sam se ne počutim preveč dobro. To je od vsega učenja, brez zafrkavanja. Moje telo ni več navajeno, se učit po 5-6 ur na dan. ... ok če sem iskrena ni bilo nikoli navajeno, sam sedaj po delu, je pa mal preveč.
Sem se v ponedeljek, torek in sredo učila skoraj 6 ur, do ene pol enih zjutraj in sem včeraj bila čisto boga. Sem šla potem pridno ob 11 spat, pa me je potem en (upam da je bil samo en) komar držal pokonci. Na koncu je pridno to naredil, kar bi moral že prej in sicer je šel ... rakom žvižgat (a se tako reče???).
V šoli sem bila bolj za slabo uporabo, sam sem vseeno preživela, tako naše ta male, kot popoldanski klas. Pa Ryohei, je imel danes rojstni dan, tako da sem mu lepo čestitala in mu dala darilo ... Je bila knjiga upam da mu bo všeč!

No ja
sedaj grem pa do konca pojest, mal zgragram slano vodo (baje je dobra za vnete grlo), vzamem tabletke (vitaminske) in grem KONČNO spat!!!

Jutri pa prosim, da sem dobro, ker se  MORAM  učit!!!!!!

No se slišimo

LP

Lea

No comments:

Post a Comment