Thursday 15 December 2011

Klop

OK, Da opišem včerajšnji pripetljaj.
Najprej pa nekaj ozadja. V sredo je bil lep sončen dan, in smo se z otroci malo valjali po tleh. To pomeni, da sva z enim od otrok ležala v travi (posušeni) ter se grela na soncu. Ja res je, tukaj se še vedno da mrtinčkat na sončku, čeprav je december.
No kakorkoli že. Včeraj se torej zbudim in grem pod tuš. Se prej pač pogledam v ogledalo in ugotovim, da imam na vratu klopa. JA KLOPA. Tudi tukaj na Japonskem jih imajo. No sem se stuširala, naredila za jest, pojedla ter pozabila pogledat na netu, kako se jih pravilno odstrani. Nisem se mogla namreč spomnit a moram uporabiti kis, olje, pinceto al kakšno drugo stvar. Sam se nisem preveč sekirala, ker mi bo tako ali tako lahko svetovala moja šefica. Poleg tega, ker je bil klop na vratu, nisem upala s pinceto kar tako vleči, saj nisem bila niti prepričana ali je klop.
Na kratko, hotela sem, da nekdo pogleda ter mi pove, da je to klop in da se le-tega odstrani na sledeči način.
Pa sem potem na delu doživela presenečenje. Ko sem šefico vprašala, če lahko preveri ali je to klop, sploh ni vedela, kaj je to KLOP. Ko sem ji pokazala, me je ene 100x vprašala, če je to res »bug«. Ko sem ji nato razložila, kaj točno je klop in vprašala ali ga njen pes ni nikoli imel, se me je izogibala, kakor da bo skočil iz mene nanjo J
Še nikoli namreč v svojem življenju ni videla klopa. A si lahko misliš? Pes ga je itak imel, ampak to napada samo psi in živali, NE ljudje. Je cute, ko slišiš nekaj takega. Pa se nisem kaj preveč sekirala. Se je ona veliko bolj, predvsem, ko sem ji omenila, da sem ga dobila po vsej verjetnosti v vrtcu (pač nikamor drugam nisem šla v sredo).  In tako to pomeni, da ga lahko dobijo tudi otroci.
Ko je končno prišla Minako, sem še njo vprašala, ampak ga tudi ona še nikoli v življenju ni videla. Je pa slišala od svoje babice (ja, resnično je rekla babice), da ga je le-ta imela enkrat na nogi. Se mi je zdelo vse skupaj fullllllllllllllllllllllllllllllllll smešno. Šefici in Minako seveda ne. J Sta potem cel dan razmišljali, samo o tem. No za Minako ne vem, lahko pa rečem, da je šefica sigurno, saj mi je vsake toliko to tudi omenila.
Ko so otroci odšli, sem se ulegla na tla (so predlagale), da smo probali s kisom (VEM, ni najboljša ideja, ampak takrat res nisem vedela nič boljšega). Ker po njihovi logiki, bo kis naredil, da ko klop pobegnil, in se ga bo potem lovilo ter ubilo. Se mi je sicer zdelo malo čudno, sam po pravici, tudi sama nisem več točno vedela, kako se ga znebit.
Na koncu sem zgubila živce in sem ga lepo pred ogledalom sama odstranila in je šel čisto lepo ven. Obe sta si oddahnili, meni pa je bilo samo smešno. J
No toliko o razlikah med nami in Japonci
Lep bodite
Lea

1 comment:

  1. Za v prihodnje: klopa primemo s pinceto tesno ob koži in previdno izvlečemo. Če to naredimo sunkovito, je več možnosti, da se bo zatrgal. (direkt z ivz) =)

    ReplyDelete