Sunday 10 March 2013

I am hot (*^-^*)


Včeraj je imela Sarah rojstni dan in smo šli malce ven praznovat. Ker je svoj event poimenovala »Knock-Out«, je bilo vsem naročeno, da se morajo zrihtat. Tako so bilo punce oblečeno v črne oblekice (večina) in tipeki v srajco in kravato. Jaz sem imela na sebi kratko krilo-hlače in majčko (ta trenutek nimam nobene slike, ker oni še spijo, sam ko bodo kakšno dali na facebook, jo priložim tukaj. Saj vem, da vas kar nekaj ne spremlja fb).

Pri Sarah doma smo se zbrali okoli devetih in malo pili (nekateri PREVEČ) ter se pogovarjali in slikali. Po tem smo odšli v Nude – to je diskač tukaj blizu. Tam smo se zbrali okoli pol dvanajstih, saj je vstopnina za punce do polnoči nižja.

moji čeveljčki
Na tem mestu je potrebno omenit, da sem imela jaz visoke pete in sedaj vem koliko časa lahko v teh čevljih poskakujem – 2 uri in pol je maksimum. O MOJ BOG MOJI PRSTI!!!! Ampak, ker je krilo-hlače kratko in ker so čevlji visoki, imam jaz potem full dobre dolge noge – moram reč`t, včeraj sem bila res WOW *hihi* 

Tam smo plesali, se poizkusili izognit preveč nadležnim Japoncem, se pogovarjali, pili … Glasba je bila cool, sam DJ malce preveč govorijo tukaj … a je to povsod tako? No kakorkoli že; Bilo je SUPER!!!! Naplesala sem se, dokler sem lahko :-) Kar je bilo do ene treh (takrat tudi zaprejo club).

Imam pa en sidenote. In sicer, če nekdo praznuje SVOJ rojstni dan, mislim, da res ni najbolj cool, da se potem drugi tok napijejo, da more potem birthday-child, skupaj z drugimi skrbeti za …. pijanca. Tako je ena punca, Japonka v klubu lepo zaspala, en tip je … nekam izginil, ena pa se je tok napila, da je stopala po nogah, padala po tleh, se obešala po tipih in bila na splošno nadležna! Tudi Sarah je bila rahlo slabe volje zaradi nje, sam … kaj lahko narediš. Sej ne pravim, da ne pit, sam … VSE V MEJAH!!!


No kakorkoli že; I WAS HOT!!! Tipi so bili skoz okoli mene, tako da sem tokrat, enkrat za spremembo kot bi Rok rekel, tudi jaz opazila, da me tipi checkirajo :)


Poročila konec – slike sledijo … upam

*dodatek* 16-3-2013
Po skoraj celem tednu vam moram na žalost sporočit, da nimam nobene dobre slike. Sama nisem imela fotoaparate, drugi pa tudi niso slikali tok kot navadno slikajo in tako so nastale samo profilne slike ... Naslednjič pa obljubim, da bom tudi sama slikala, vsaj preden grem ven ;)
Lep St. Patrick's vikend vam želim. Ne preveč pit ;)

No comments:

Post a Comment