Sunday 30 June 2013

3 things to be thankful for - 01/21

Evo danes sem imela res LEP dan!
in ko sem prišla domov, sem pogledala en filmček od TED-a
(priporočam; FULLLLL zakonsko! slovenskih podnapisov sicer ni, sam so pa hrvaški)

Kakorkoli že; tipek na koncu reče, da naj se 21 dni, vsak dan napiše 3 stvari za katere si hvaležen; kar te je naredilo srečnega (Aja, pa vsak dan nekaj drugega).
Tako bom to poizkusila naredit; ter vse dokumentirat s kakšno slikico ali dvema.

Da s tem začnem danes; je ravno prav, saj je bil danes res lep dan in s tem projektom končam malce pred mojim potovanjem, tako da perfect ...
let's begin:

I am happy because / Srečna sem, ker:
1. I have an awsome friend; Yuko!!!
Fullllllllllllllll super prijateljica!!!!! Danes je prišla ob 10 do mene in sva bili skupaj do 21:30. Pa ni nikoli postalo dolgčas ali zoprno!!!!

2. Poslušala zvok vode!
purikura
Na najini poti skozi hribe, vsa se ustavili na več mestih. Vse pa so imeli skupno reko, ki je bila fantastična. Najprej sva srečali, dečkom, ki lula, nato tanuki-ja, ki lula, na'kar sva prišli do mostu Kazura. Po najinem pohodu čez most; kjer so se vsi držali ograje kot rešilne bilke *hihi*, sva se sprehodili najprej do slapa. FULLLLLLL lep in velik ter nato do reke same. Tam sva najprej malo počofotali po vodi, ter se nato ulegli na vulkanski kamen (raven in ... perfekten za ležat) ter skoraj zaspali ob zvoku reke, ki je tekla poleg.
*PERFECTION*

3. Naredila nove purikura-slike
Za vse, ki ne veste kaj je to. To so slikce, ... ... malce težko razložit. Bom probala dobit sliko, sam moj telefon ne podpira aplikacije ... wait sec, bom skenirala. A nisem super?! No ,no, where is me praise!!!!!!!!!!!!!!????????????  :-P 
Sva se tokrat se prvič slikali skupaj z Yuko in je bilo FULLLLLLLLLLLLLLLL zabavno!!!!

Pa imate 3 stvari, ki so me danes naredile najbolj happy! Čeprav jih je bilo veliko več. Ampak, da ne bom dolgovezila, bom raje podala slike, da si ustvarite svojo sliko, kako super je bil današnji dan!

Preko rdečega mostu in pod nama reka Yoshino

Ozke ceste so standr't na Japonskem, ampak tole je pa že skoraj absurd; tole je drugače dvosmerna cesta

snack time z Yuko :-)

"what do we have here?!" *wink*

soba s tempuro (jaz pobrala ven, da se mi ne "zmehča"; se mi je Yuko fulll smejala)

relaxing na Kazurabashi
Slap poleg mostu

mrzla voda!!!!

しあわせぇぇぇ  -  *sreča*

*happy*

na mostu dva - ki je bil bolj strašen, ker je imel zraven napis, "Na lastno odgovornost" in se je na začetku ZELO guncal
Ampak vsa pridno prišle skozi :)


Želim vam vsem SUPER vikend in če kdo želi, se mi lahko pridruži na mojem 21 dnevnem pohodu skozi srečo :)

*hugs-to-all*

Lea

No comments:

Post a Comment