Sunday 30 June 2013

Stupid cold and other little joys 2/21

Pozdrav

no pa me je ujelo ... danes sem malce boga. Ne vem sicer al' je to prehlad al' samo utrujenost, sam bom šla lepo pridno malce prej spat in bom jutri dobra ... upam.

Drugače pa je bil danes prav tako lep dan. In tukaj so 3 nove radosti:

1. Shizuka je zakon!
Že v sredo sva se zmenili, da bi šli na morje ali k reki malce čofotat. Ker je reka še vedno rahlo mrzla (freezing), smo se odločili, da greva na morje. Odpeljali smo se, skupaj z njeno sodelavko Aiko in Minori, v Kan'onji in tam uživali. Morje je bilo krasno, vreme sicer malce manj, ampak ker ni bilo vroče, smo lahko uživali v ...

2. lubenici.
Končno sem jedla lubenico!
mjaaaaaaaaaaaaamiiiiiiiiiiiiiiiii
bila ZELO okusna!!!!

3. Topla kopel!
Ko sem prišla domov, vsa zmatrana in z glavobolom, sem prvo pridno vzela lekadol in šla pod tuš. Vendar sem si tokrat namesto preprostega tuša, privoščila toplo kopel. *気持ちいい* (zakonski občutek)
glavobol sicer ni še čisto izginil, sam je skoraj gone.


To so moje tri današnje sreče!

Pa še slike:

Let's make a castle!

Let's make balloons!


Upam, da se imate tudi sami super

Lahko noč!

Lea

No comments:

Post a Comment