Tuesday 2 July 2013

my little joys 3/21

NO pa je dan okoli in na žalost moram sporočit, da prehlad še ni čisto minil, sam … upam in upam, da bo kmalu mimo.

Pa da povem danes moje 3 stvari/osebe, ki so zakon:

1. Riruna
Vsi, ki ste bili tle / s katerimi se pogovarjam / ... pač VSI veste, da mi je ta punčka fulllllllllllllllllllllllllll pri srcu, in danes lahko napišem, da je eden od glavnih razlogov, zakaj še vedno z veseljem grem na delo.
Je ena od dveh otrok, ki sta z menoj od samega začetka. Poleg tega je fullllllllllllllllllllll luštkana, pa vedno se trudi, pa kar je najbolj pomembno; mene ima FULLLLLLL rada.
Tako me vedno objame, pa da lubčka, pa zelo hitro je ljubosumna, če se igram s kom predolgo, kar je full cute; takrat reče »Lea-sensei is mine!« whaaaaaaa …. kawaii (pomeni cute po naše). Prav tako rada slika z mojim fotoaparatom in v petek je odkrila samo-sprožilca, tako da sva se kar nekajkrat slikali skupaj.
res SUPER otrok!!!

Riruna s svojo slikico

2. Kagura
To je mlajši brat od Rirune in fullllllllllllllllllllll cuuuuuuuuuuuuutttttttttttteeeeeeee!!!
Mislim, da bolj cute otroka pa še ne. Res fullll corti. Pa trudi se, pa pameten je, pa shy (sramežljiv malce), pa rad 'ma svojo sestrico, pa mene tudi! pa smeji se takoooooooooooo lepo, da smo vse učiteljice whaaaaaaaaaaa kawaii.
Danes sem ga verjetno malce preveč crklala, sam kaj pa morem, če je prišel k meni ... full velikokrat in se mi potem nasmehne. Saj ti ne preostane drugega kot da ga objameš! A ni tako?!
I just love that kid!

Sem mamici enkrat rekla, da bi jaz Kaguro kar s seboj vzela domov in ona meni na to "Douzo"; kar pomeni "Izvoli", po naše. *hihi*
Je bila Riruna zelo nezadovoljna z mano tisti in naslednji dan :)
Ta dva otroka sta res cukrčka!

Kagura s svojo žirafo :)


3. moj ventilator
Kupila sem si ga ene dva tedna nazaj; ima 3-stopnje, pa timer za 3 ure in je vreden vsakega penija!
Zakaj si ventilatorja nisem omislila že prej, NE VEM?!, sam če se kdaj sprašujete al' si ga kupit al' ne, je odgovor vedno JA! seveda, če ni predrag. :P

No moj ... aja, mu je treba dati ime (tle vsi vse poimenujejo) ... let's see moj *thinking*Zihto (ima Z+hito) ... Yama (od Yamazen) ... Sen (je senpuki)...
Ok moj Sen me pridno hladi in je res super! Kakršna koli dodatna beseda, bo odveč :-P

To so moje tri stvari za danes, ki so me še 1x nasmejale in upam da so mogoče narisale nasmeh tudi komu od vas!

nighty night

Lea

No comments:

Post a Comment