Tuesday 2 July 2013

Slikica, tortica in nasmeh :) 4/21

In pozdravček

grlo še malce šepa; od šefice hči teži "naj bom samo na delu in doma in lepo prosim nič ven". Sam, ko ga j…
Danes sem se kot navadno vsak torek dobila s Cassandro in to je pač to!

Pa lepo po vrtsi;

1. slikica
Danes mi je Riruna, takoj ko je prišla dala slikico, ki jo je narisala med vikendom. Sicer mi je že včeraj povedala, da je narisala nekaj zame, vendar jo je pozabila doma. Samo je nisem vzela preveč resno, ker otroci pač veliko govorijo. Tako sem bila danes zelo presenečena, ko mi je dala sliko :)
Nice, ne?!
zame od Rirune 02.07.2013


2. Rintaro se končno smeji
Kot rečeno grem vsak torek, oz. skoraj vsak s Cassandro na večerjo. In odkar ima bebico, se nama le-ta velikokrat pridruži. Rin je sedaj star 3 mesece in je skoraj vedno ali *grumpy* ali pa spančka. Danes pa je bil ves vesel in se je skoz pogovarjal. OK, OK, ga sicer nihče še ne razume, sam vseeno. Se je oglašal in smehljal. Sem bila prav happy, da je bil danes dobre volje. Mogoče se me je pa končno privadil *hopehopehope*

3. Tortica
Po končanem sushi-ju (večerji) je prišel Cassandrin mož in vzel Rina s seboj, tako da vse midve lahko šli na TORTO!!!! ki je bila fantastična. Kapučino sicer malce manj, sam ko sem jim povedala, da to pač ni kapučino, so mi naredili novega :)
Tako da je bilo na koncu vse super; kava, torta, kolegica in super pogovori o marsičem!
Pa še slika torice; da se vam malo cedijo sline *MUHAHAHAHAHAHA* :-P
*mjami*



That's all from me

*over-and-out*

Lea


No comments:

Post a Comment