Sunday 7 July 2013

Kochi 9/21

Pa je že nedelja

Da kar takoj povem, da se mi je danes na žalost, skozi cel dan vrtelo in se tako nisem počutila najbolje :-(
Ampak je imel dan vseeno nekaj svetlih točk!

1.  čisti hostel
Spali smo v Kochi youth hostel, ki je bil poceni in tako me je bilo malce strah, kako bo 'zgledalo. Vendar ko smo v soboto prišli v hostel, smo bili vsi prijetno presenečeni. Imeli smo eno sobo, 2 pograda in smo lepo spali. Meni je bilo nice; spala sem zgoraj, se zjutraj še enkrat stuširala ter bila tako pripravljena na še en dan dogodivščin.

2. pot domov
Na žalost kot rečeno, se nisem počutila najbolje, tako da smo šli malce prej domov. Na poti iz Kochi, je Yuka povedala, da bi šla sama rada v Donkija (to je trgovina tlele zraven mene) in je tako mene in Dana zapeljala prav do doma. Skupaj smo šli najprej v Donkija ter nato do železniške postaje (kolesa so bila tam).
Res super, da se nama ni bilo potrebno še eno uro vlačit po vlakih. HVALA, YUKA!!!!

3. poljub
Ker je bila ura 4, ko smo prišli v Takamatsu, je bilo sonce še močno, tako je Dan prišel malce k meni.  (živi ene 40 minut stran s kolesom) Pri meni sva pojedla sladoled, si naredila večerjo (tokrat jaz kuhala) ter se pogovarjala. Jaz sem bolj ležala na tleh, ker se še vedno nisem počutila dobro. Potem se je on že skoraj poslovil, ko me je objel in poljubil *hihi*
Me je potem vprašal, sej to je cool, se ti ne vrti preveč za to. Of course not!!! :-)
ahhhhh …….. kako se je lepo spet malce poljubit *smile*
Je potem tudi odšel, kako urco pozneje, tako da sem lahko jaz šla lepo spat in se v miru spočila.


Tako je bilo konec super vikenda. Danes drugače nisem naredila veliko slik, tako da za enkrat prilagam tele, ko mi pa ostali dajo svoje, pa mogoče dodam še kakšno ;-)

Kochi market; tole je igrača za muce *cute*

Kochi in njegovi petelini


*hugs&kisses*

Lea


No comments:

Post a Comment