Thursday 4 July 2013

še en tak dan 6/21

Pa je za mano še en dan, ki je bil bolj tako ...

tole bo pa kr težko. Posebno čez teden, ko si samo na delu in doma je potem malce težko najti vsak dan 3 NOVE stvari ...

Pa da poizkusim:

1. Baldur's gate dela
Včeraj sem napisala, da igrica ni delala. Danes sem se potem malce poglobila v problem in ga rešila, tako da sedaj imam delujočo 15 let staro pc igrico. YEAY!

2. Cake boss
Po dooooooooooooolgem času lahko zopet malce gledam TV, sicer na računalniku, ampak vseeno. Pa še ni tako drago. Tako da sedaj malce gledam Cake boss *mjami* :)

3. masaža
V vrtcu vsak dan malce telovadimo; to je ene 15 minut po kosilu. Po telovadbi gredo otroci na wc, jaz se pa malce valjam po tleh ali pa ... whatever. No danes se nisem počutila najbolje, in ko je Riruna prišla nazaj, me je sama od sebe začela "masirat". To pomeni, da otrok s pestjo udarja po ramenih ... vem da ni to prava masaža, sam je bilo fino, ker sem imela trda ramena in je pomagalo. :)

Evo; pa sem

se slišimo jutri

Lea


No comments:

Post a Comment