Friday 12 July 2013

Petek je dan za počitek 14/21

Pa smo v petku

1. Plavanje
Danes smo imeli v šoli plavanje oz. bolj čofotanje po vodi, ampak OK. In tokrat sem se otrokom pridružila v vodi. Haruhi me je namreč prejšnjič zmočila, ko je brcala v vodi, tako da sem bila tokrat pripravljena.
Se preoblečem in potem sem bila z njo, dokler je bila v bazenu. Na začetku sva malce skakali, potem pa se je opogumila in "zaplavala" k meni. Jaz sem sedela v vodi, z rokami pod vodo; ona pa je skočila k meni. In potem se je smejala. Zelo je uživala, jaz pa z njo.
Full je lepo videt otroka, ki se smeji.

2. dobro kosilo
Danes sem si naredila goveje medaljone in krompir s sirom.
*MJAMI* in nasitno :)

3. steam sale
Pa je zopet čas, ko se začne summer steeam sale :)
pa poglejmo, katere igrice bodo v akciji

Lep dan!

in lahko noč

Lea


No comments:

Post a Comment