Wednesday 3 July 2013

Utrujena 5/21

No, pa dneva konec;
danes je malce čuden dan ... zunaj me je ujel dež, počutim se še vedno bolj tako, moj Kagura je zbolel, večerja je bila pre-začinjena ...

ampak, let's find tiste tri nasmehe:

1. Baldur' gate je na razprodaji
To je bila ena prvih igric, ki sem jih kdaj igrala in sedaj so jo malce obdelal' in naredili, da jo lahko igramo na naših dobrih računalnikih. In danes je 75% popust; tako da YEAY!!!! My brother got it for me!!!!


2. prej domov iz dela
Danes me je šefica pustila, da sem šla malce po četrti domov. ... po moje bolj zato, ker ji nisem čisto sledila pri pogovoru ... sam resnično mi je vseeno, kako piše nekdo iz nekega vrtca in kaj pisava o tem človeku baje pove ... Ampak sem šla lahko zato prej domov in tako YEAY!

3. Saints row z Rokom
Danes sem lahko igrala malce SR3 z Rokom. Malce po zgodbi, malce po svoje. Je bilo zelo zabavno, posebej pri eni misliji, kjer je enkrat za spremembo šlo meni malce bolj :-P
It was fun!!!

Tako, danes je bilo malce težje najti 3 konkretne stvari, sam verjetno je point celotnega projekta, najti na take dni kot je ta, svetle točke :)

sedaj pa grem spat

so nighty night!

Lea

*dodatek: 23:11
Igrico (BG) sem zagnala in ne dela dobro *CRYYYYYYYYYYYYYYYYYYY* WHY MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
ne vem a morem sedaj najti nekaj novega al' lahko to pustim, ker. ko sem pisala je bila točka 1 še relevantna; drugače pa ...

4. perilo je bilo suho, ko sem prišla domov

Zunaj fulllll dežuje; jaz s kolesom čisto mokra, ampak ko pridem domov je moje perilo, ki se je btw. sušilo na balkonu od včeraj zvečer, lepo suho in čaka, da ga poberem. Sem ga tudi takoj pobrala, tako da ko sem prišla izpod tuša ene 10 minut kasneje , je bil balkon moker. tako da JUST IN TIME *win* :)

No comments:

Post a Comment