Saturday 13 July 2013

Magical island 15/21

Pa je spet prišel čas za AJET Sayonara party! Ta zabava se zgodi vsako leto enkrat, in je mišljena kot poslovilna zabava za vse, ki odhajajo; in letos veliko ljudi odide.
Na to zabavo sem šla dve leti nazaj in je bilo full lepo. Lani nisem mogla iti, ker je pada na isti dan kot od prijateljice poslovilna zabava, tako da ...
Sem se pa letos FULLLLL veselila te zabave, pa ne toliko zaradi ljudi kot bolj zaradi morja, ki žari.

1. lučke
Letos sicer niso bile bio-floresec alge tako močne kot pred dvema leti, sam vseeno. Morje je bilo toplo, tako da nas ni zeblo zvečer v vodi in smo se lahko zabavali. Tokrat se je morje obarvalo belo (prejšnjič je bilo modro), ko si plaval, kar niti ni bilo tako wow, sam če si se premikal počasi, si videl majhne lučke, ki se bleščijo.
Ni čudno, da jim nekateri Japonci pravijo 海ほたる umi-hotaru, kar pomeni kresnica morja. Res fulllllllllll lepo!!!
Na žalost je moja kamera malce ... in ne naredi niti približno dobrih slik. Jih je nekaj naredila Katie, tako da upam, da bo vsaj kakšna uspela.
Prav tako smo imeli lepo nebo, čeprav je bilo napovedano neurje, ki je bilo polno zvezd in občasno smo celo videli kakšen komet; jaz sem jih videli tri!

2. petje in ples
Ko smo tako plavali, smo se seveda tudi zafrkavali v vodi. V morju sta dva rafta, iz katerih se da skakat, tako da sem eni punci pokazala kako se skoči na glavo, potem so se eni porivali v vodo in v eni točki smo se ulegli en na drugega (Katie na Hannah, Thomas na Katie, jaz in Ayumi na Thomasa) in se najprej pogovarjali, potem pa peli pesmi, ki jih vsak pozna; kot npr. Summer nights, We will rock you ...
Po petju smo odplavali na obalo ter tam plesali in peli. Bilo je res fantastično! I like to dance!!!

3. kompliment-i
Se mogoče sliši malce eitel, sam sem bila danes dobra. En tipek me je vprašal, zakaj sem se preoblekla iz kopalk v kratko majico, češ "Are you trying to hide your awsome body?! (a hočeš skrivat svoje dobro telo)" *hihi*
Se je Matt K., ki je stal zraven, samo nasmehnil. Jaz pa sem na to odgovorila, da sem ga dosti pokazala :-P
Mi je tudi ene par drugih fantov in punc reklo, da imam fine kopalke, ki lepo pokažejo moje telo. Pa da imam lepo barvo. :-)
Potem kasneje, ko sem se pogovarjala z Mattom K., je rekel, da je utrujen (ura je bila okoli dveh). Pa sem ga malce zabavala, s plesom ter pogovorom, pa mi reče "You're so cute". In dokler sem bila ob njem, tudi ni šel spat.  ;-)
Pa še Arron in Thomas sta se neki okoli mene trudila; *hihi* je bilo prav laskavo.


Slik kot rečeno nimam, bom pa videla, kaj bo folk objavil ali mi poslal.

bodite zakonsko

Lea


na "raftu" :)

Arron, jaz in Ya-san, kateri mi je dal fullll veliko "ognjemetov"

No comments:

Post a Comment