Thursday 11 July 2013

Dan v šoli 13/21

Pa je bil danes zopet relativno normalen dan:

1. zabava za otroke
Danes sem zopet pripeljala Dana s seboj na delo, saj če se le da pridno vlečem folk s seboj. Otroci in šefica so vedno veseli, ko pripeljem koga s seboj. :)
Otroci (Riruna, Kagura, Rikuu, so bili prvi) so se ga FULLLLL razveselili. Celo tako zelo, da so me Riruna in tudi ostala dva čisto ignorirali ... ampak, ko sem to izpostavila, je prišla Riruna takoj do mene in me potolažila. :-) Sem ji rekla, da gre lahko nazaj in se igra z Danom; kar je tudi takoj naredila *fulll cute*
Se je pa poznalo, da je prišel drugič in da se ga otroci še spomnijo, ter se ga tako niso rabili navadit :-)
let's play :)


2. ne vrti več ... veliko
Danes se počutim bolje in moram reč't, da se mi ne vrti več veliko ... ne bom rekla, da nič, sam je veliko bolje kot je bilo včeraj ali vse dni od nedelje.

3. girl-talks
HVALA-HVALA-HVALA-HVALA for the girl's talks
Sem resnično potrebovala :-)
MISS YOU GIRLS!!!!!!

Sedaj pa spat

bodite fantastično in lahko noč ;)


Lea

No comments:

Post a Comment