Wednesday 10 July 2013

the best sreda 12/21

Pa je prišla sreda, ki je bila SUPER!!!

1. večerja
Danes je prišel k meni naredit večerjo Dan. Teh dni se vedno veselim, saj mi ni potrebno razmišljat, kaj skuhat, kot tudi ne kuhat. *hihi*
Prišel je malce kasneje, tako da sem jaz pojedla juho, ko sem prišla domov iz dela. Po odločitvi kaj bova jedla, sva se opravila v trgovino. Po nakupu, pa se je takoj odpravil delat večerjo. Ker je bilo v kuhinji vroče ter ni potreboval pomoči (sem vprašala), sem bila sama raje v dnevni sobi, saj imam tu klimo. :) 
Za večerjo je bil riž s piščancem in zelenjavo (brokoli, paprika, čebula, ingver ... veliko zelenjave, sam ok) - je bilo dobro! Sva počasi jedla ter se pogovarjala. Je bilo lepo. :-)

2. razvajanje
*no-comment* :-P

3. "I like you"
ni potrebno reč't več :)

Lep dan je bil tudi v šoli, in čeprav se mi občasno še vrti se počutim bolje. Prav tako sem šla k zdravniku, ki je rekel, da sem v redu in da rabim samo malce počit. Tako da ... let's wait it out!

*BIGSMILE*

Lea

No comments:

Post a Comment