Friday 19 July 2013

Konec 21/21

Danes je konec veliko stvarem ... blablabla ... ne bom filozofirala ;-)

Pa da napišem še zadnje 3 stvari v okviru projekta Sreča

1. KONEC DELA!!!!!
Danes se je začel dopust oz. počitnice. In moj dopust je od danes pa do 15. avgusta. 16. moram priti na delo ob 13ih in bomo verjetno ene 2 uri delala. Potem je pa vikend, tako da YEAY!!!!!!!
Sam za informacijo, v ZDA ne bom ves čas svojega dopusta, ampak od 23. julija do 13. avgusta. ... čeprav praktično gledano bom tam od 24. julija do 11. avgusta, ampak ne bomo preveč natančni.

2. plača
končno sem dobila plačo; julija, avgusta in septembra je bolj ... ker ... pa ni veze - PLAČA!!!!

3. Michael
To je prijatelj iz mojega prvega obiska (2004) na Japonskem. Trenutno živi z ženo v bližini LA in se je včeraj ponudil, da me pride iskat na letališče in me odpelje kamor pač želim. (Sem malo pojamrala, da ne vem kaki so busi.) Sem ga nato vprašala, če lahko pridem k njemu že 23, in je rekel ITAK! (Drugače sva bila zmenjena, da pridem 24, ker se je meni zdelo, da je 23. ob 23 zvečer mal kruta, se nekomu vštulit). ... *hihi*
se res veselim, ga spet videt ^-^

To bi bilo za danes vse. S tem sem tudi končala moj projekt 21 dni sreče. Jaz osebno pri sebi ne opazim, kaj dosti razlike, sem pa presenečena, da so moje srečne stvari VEDNO, oz. skoraj vedno povezane z ljudmi in njihovim odnosom do mene.

Nič ne obljubim, sam bom probala čez vikend mogoče še kaj napisat, ker potem za 3 tedne sigurno izginem.

bodite fantastično in lepo poletje vam vsem želim!!!

papa

Lea


No comments:

Post a Comment