Monday 8 July 2013

Ponedeljek 10/21

Pa spet delo
In vikend je za mano; kar pomeni da je ponedeljek, ki je … malce zahteven
Pa da kar začnem:

1.  počutim se bolje
Danes, ko sem se zbudila, se mi je sicer občasno še zavrtelo, sam sem v redu. Najhuje je bilo med telovadbo v šoli, ko sem ležala na tleh, sam sem potem malce počila in otroci so me malce »zmasirali« in sem bila v redu. Sedaj pa sem cool :-)

2. klima
Včeraj mi nekaj klima ni delala, tako da sem res vesela, da je šefica takoj poklicala in sem tako danes šla iz dela 30 minut prej, ker me je električar že čakal. Seveda je VSE delalo, ko je bil tukaj, sam sedaj tudi vse dela, kar je SUPER!

3.  Lea-sensei
Vem da sem o Haruhi že pisala, sam danes me je prvič prav poklicala po imenu. Enkrat malce po tem, ko je mamica odšla in sva se igrali z magneti, ter ta drugič, ko je odšla domov in me ni mogla najti; čeprav sem bila v sobi. Je vprašala Ariso »Kje pa je Lea-sensei?« In ko je Arisa pokazala name, se mi je nasmehnila in rekla »Bye« :-)
*cute*


Ok in to bi bilo od mene vse za sedaj;

I am off to sleep!!

NIGHT


No comments:

Post a Comment