Tuesday 9 July 2013

luštkani otroci 11/21

Pa sem čez polovico

Pa da se kar lotim, ker sem malce zaspana:

1. Kagura danes ni hotel domov; Riruna prav tako
*hihi* Kagura je danes pri vprašanju ali bo ostal z mano, rekel takoj JA! in ko smo ga nato vprašali ali bi šel domov z mamico je rekel Ne! Tudi ko sem mu povedala, da bom imela rakce in lubenico (tega namreč ne maram) si ni premislil :)
Pa ga končno spravimo k mamico, pa pride Riruna in mi vsa resna reče; "A mene pa ne boš vzela s seboj domov?" *cute*
in jaz: "Itak da bi te, sam bo mamica potem žalostna." in Riruna na to "Ne, ne; je ok, sej ima Kamui-ja (najmlajši brat, star sedaj 6 mesecev)"
Otroci so tako corti!!!

2. Cassandra je zakon
Sem se danes kot po navadi dobila s Cassandro. S seboj je pripeljala tudi Rina, ki se je zopet malce smejal, malce spančkal, tako da je bil cool. Mislim ,da se me je ta mali navadil. Se s Cassandro tako nemoteno pogovarjava o mojem potovanju, pa o moji vrtoglavici, pa o mojih otrocih. In je full fino, če česa ne ve, vzame ven mobi ter hitro malce pogleda in najde odgovor in rešitev, tisto kar pa ne najde, pa vprašala svoji sestri ter mi bo potem povedala.
FULLLLLL zakon; pri njej vedno dobim zanesljiv odgovor!!!!

3.. držala Rintaro-ja
Na poti domov Rin ugotovi, da je lačen al da ... mu pač nekaj ne ustreza in se dere in dere. Ker sva se vmes ustavili pri bento shopu (japonska malica), sem jaz ostala v avtu in se malce pogovarjala z njim (je bil v svojem sedežu). Me ta mali prime za prst in me ne spusti. Tudi se je umiril, tako da YEAY!
Potem ga Cassandra odpelje domov, ter mi reče če pridem notri, tok da segreje mleko. Ko sem prišla k njej v hišo, mi po ene 2 minutah njen mož da Rina za držat in k sreči Rin ni jokal. Je full gledal okoli in vse to, sam mu ni nič manjkalo, tako da YEAY! *win*

Današnji dan je bil v redu; sedaj pa spat

Oyasumi


No comments:

Post a Comment