Sunday 14 July 2013

Spanje 16/21

*vse se mi je zbrisalo* - CRY

Na otoku nimaš kaj veliko izbir, kam bi se dal čez noč. Ker od petih popoldne do osmih zjutraj ne vozi nobena ladja, si pač tam. Edini način kako priti na otok in iz njega je, da plavaš, kar so nekateri tudi naredili in prišli na otok tako po polnoči.
Na otoku imajo drugač' šotore, ki jih lahko uporabljaš, vendar v šotoru ni drugega kot podloga, tako da spiš dobesedno na tleh, kar je precej trdo … ampak za eno noč že potrpiš.

Folk je drugače hodil spat, kakor jim je pasalo. Sama sem šla spat okoli treh, pol štirih ter spala on-off do ene pol sedmih. Sama sem spala kar v redu, dem Umstanden entsprechen, versteht sich, sam sem bila vseeno še utrujena. Ladja je prišla po nas okoli osmih, tako da smo do takrat pospravili za seboj in pustili otok v takem stanju, kakršnem smo ga dobili..

Tsutajima - zjutraj


1. Prevoz domov
Takashi-ja sem vprašala, če me lahko zapelje do Takamatsu-ja, in ko je rekel ja, sem bila zelo vesela. Opravičila sem se še Katie, ker je bil prvotni plan, iti na Kan'onji festival, sam sem bila preutrujena, da bi bila do desetih zunaj in potem še pot domov z vlakom in kolesom … mislim, da je bilo bolje, da sem šla domov.
Takashi nas je tako najprej peljal do Joyfull, kjer smo pojedli zajtrk in nato do železniške postaje, kjer sem pustila kolo. Domov sem prišla nekaj čez dvanajsto.

2. spanec
Nekaj časa sem se še trudila, da bi ostala pokonci, na kar sem obupala in šla spat za ene 3 urce.
Kako je bilo to fino!!!! Ga ni čez dobrega popoldanskega spanca!

3. palačinke
Ker sem bila malce utrujena, se mi ni dalo delat kaj zakompliciranega za jest. Tako sem si naredila palačinke, ki so bile zelo *yami*
Da znam sedaj naredit dobre palačinke, se lahko zahvalim Danu in Juliji, ki sta mi pokazala nekaj trikov. THANK YOU!!!


No in to je bila moja nedelja!

Se slišimo jutri

Night

Lea

1 comment: