Wednesday 17 July 2013

delavnik 19/21

Pa je konec srede.
Čeprav je ta teden malce krajši (ponedeljek je bil praznik) in čeprav se z naslednjim tednom začnejo počitnice / dopust, je vseeno malce težje najti 3 radosti na dan, ko si imel samo delo.
But let's do our best; ^-^

1. paket
Danes sem dobila paket od mojih doma. Tako da imam sedaj novo zalogo Cedevite, šlaga, pudinga in Bronhi bombonov. THANK YOU  (-:

2. Zmenek, sam ne date, v nedeljo
Se loviva sedaj že celi teden, pa nisva našla časa. Sam tokrat ni obupal.
Prvo je vprašal, če se dobiva v sredo, danes, pa je vse v vodo padlo, ker sem jaz prepozno odgovorila; za jutri sem tudi nekaj zafrknila, naslednji teden pa letim ... Pa mi je danes vseeno pisal, če se dobiva v nedeljo, tako da imam sedaj, po vsej verjetnosti, v nedeljo zmenek, ki ni date, ampak le zmenek s prijateljem :-)

3. Barbara
HVALA za pogovor!!!! and MISS YOU!!!


Se še vedno počutim happy :)

papa

Lea


No comments:

Post a Comment