Friday 5 July 2013

cute Ha-chan ter začetek vikenda 7/21

Pozdrav
 
Pa da kar začnem z mojimi tremi radostmi:
 
1. Haruhi je kawai
Haruhi je naš najmlajši otrok. Stara je 2 leti in je full cute. Nekako si je mene izbrala, da me 'ma rada, tako da je še tok bolj luštna ... meni.
Na začetku je veliko jokala in to, potem pa sem jaz začela biti malce bolj involved (ko ni več jokala celi dve uri) in je bilo počasi v redu. Pripravila sem jo do tega, da reče mamici lepo bye-bye, da gre na wc, da ne joka, ko sem jaz z drugimi otroci ... pač zakon sem :-P
No kakorkoli že, danes je pospravljala lego; in zabriše z vso silo lego v škatlo. Pri tem je full krešnel *BOOM*. Jaz sem stala v bližini in me pogleda (nisem nič rekla), in reče 「ダメですね!」 (dame desune!); kar pomeni nekako; "To pa ni bilo lepo, ne!" Pa potem poišče lego, ISTI lego; ga vzame ven in položi notri ter mi reče "Tako ne!" WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA *cute*
fulllllllllllllllllllll corti otrok!!!!
Haruhi piha *fuuuuu*


2. masaža
Danes smo šli v Kan'onji, ker gremo jutri od tam v Kochi. Skupaj smo šli jaz in Dan iz Takamatsu in Katie in Yuka iz Kan'onji. Ker Yuka vozi, je pač treba priti v Kan'onji. Ter ker sva midva z Danom štartala od tukaj, je on prvo prišel do mene. Medtem ko sva čakala, da pride čas za odhod; sem jaz dobila masažo
YEAY; je bilo cool :-)
 
3. samo pol poti
Ko sva nato odšla iz Ote, sva morala priti samo do Kotohire, ker naju je tam pobrala Yuka in sva tako prišparala kar nekaj. Tako da YEAY again!
 
To je bil petek :)
 
Now let the fun begin!!!!
 

No comments:

Post a Comment