Thursday 5 May 2011

HMMM… da opišem še eno opažanje
In sicer sem pa opazila, da se je zame tle na Japonskem zgodila ena sprememba. In sicer mi je zelo tećko biti doma. Danes na primer je full lepo vreme, imam frei, ker so pač prazniki in bi se morala dobiti z Mimi in drugimi, da bi šli na piknik. Ker pa se včeraj nekaj fasala oz. sem imela včeraj vročino in boleče grlo, danes preventivno ostanem doma, da se ne bi vse skupaj poslabšalo, saj imam jutri delo.
No in ko tako doma sedim, mi je full bedno. Imam sicer računalnik, net, sicer počasen ampak OK, nekaj filmov in serij, knjige nekaj igric, ampak vseeno bi šla jaz rada ven.
Doma sem sicer zadnje čase tudi vse rajši hodila ven, sam tle se mi pa zdi, če sem doma, da nekaj zamujam. …
Morala si bom nekaj omislit, da bom lahko vsaj na balkonu sedela in brala, če že ne drugega.

Drugače pa je bedno biti bolan. Ne moram res rečt, da sem bolna, sam včeraj ko sve šli s Takako na okonomiyaki, sem se počutila vedno bolj slabo. Na koncu nisem pojedla vsega, tako da mi je owner zapakiral vse skupaj ter si doma zmerila temperaturo (Takako ima neko napravo za merit). Najprej sem imela 37,5, se je pa čez čas dvignilo na 38,5. Sem šla po limone in med, pa si k postelji dala vodo. Sem veliko pila in to, pa se mi je že čez noč temperatura spustila. Grlo sicer danes še mal peče, ni pa nič hujšega.
Pa spet moram pohvalit ljudi tle, sem dala na fb, da sem zbolela, pa so me maila (tle se pač ne SMS-a, ampak mail pošilja na mobitel), pa danes tudi, če slučajno kaj rabim, pa kako sem in to. Je nekako lažje, ko veš, resnično veš, da je ljudem mar.

No sedaj bom pa zaključila, ker sem žejna, pa se slišimo.

LP
Lea

No comments:

Post a Comment