Thursday 5 May 2011

Rojstni dan - priprave

HI
Evo pa sem si spet lahko odtrgala nekaj časa, da pišem kaj se je zgodilo in kaj se dogaja.
Vmes odkar sem na zadnje pisala moj blog, se je zgodil (ne vem boljši izraz) tudi moj rojstni dan, tako da bom malo opisala le-tega.
Kot prvo, nisem želela biti za svoj rojstni dan sama, in čeprav nisem navajena … organizirati zabave ali proslave sem se lotila narediti prav to. Najprej sem iskala kakšno dobro gostilno, ker pa tle nisem ravno dolgo je bila moja izbira bolj boga. Tako sem se odločila za en luštkan mali jamaican restauran. Tam sem bila teden prej na večerji z kolegi. No moj rojstni dan je letos padel na nedeljo. Ker pač se vse stvari dela zadnji moment, sem tudi sama začela z resnimi pripravami v četrtek zvečer oz. petek. V četrtek sem poslala mail kolegom, katere sem resnično želela na zabavi tako da sem dobila približno število ljudi.
V petek sem se nato dobila z Yuichi, iz hanami Marugame. Skupaj sva bila do 18-ih, potem pa sem se poslovila ter odšla v Kings Yard (tako se kliče restavracija), da se zmenim za nedeljo. Ko sem prišla je bila tam samo ena mlada dama, ki je ravno pripravljala za večerjo (lupila krompir, ribala zelje …). Ko sem ji povedala zakaj sem prišla, je rekla, naj počakam šefico, da se z njo vse zmenim. Povedala pa mi je tudi, da je gostilna navadno v nedeljo zaprta, tako da… AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA je bila nekako reakcija v moji glavi. Malo sve se pogovarjali (v japonščini, i might add), ko je ene 20 minut zatem prišla šefica. Povedala sem ji, zakaj sem prišla. Malo me je vprašala, koliko ljudi in kaj bi radi. Pa sem ji povedala, da večerjo, ene 15 ljudi (nekako se je številka skozi čas spreminjala). Je rekla dokler je več kot 10 ljudi, da je cool. Potem sve se pogovarjali o ceni. Je rekla da hrana in nomihodai (all you can drink za 2 uri) je 3000 yenov. Ker pa večina ljudi, ki sem jih povabila ne pije, sve se še malo »pogajali« tako da je na koncu rekla, da je večerja 1600 yenov, pijačo pa vsak plača kot pač spije. Zmenili sve se, da ji do 17-ih naslednjega dne javim, koliko ljudi in če sploh bo pri njih, ker mora pač nabavit hrano.
Ko sem prišla domov sem na facebooku naredila event, ter povabila sve. Istočasno sem za vsak slučaj še poslala vabila ven po mailu. No na koncu je nekako prišlo da naj bi bilo 22 ljudi. Kako se jih je toliko nabralo mi ni jasno, ampak OK. Sem javila spremembo in to je bilo to. V soboto sem nato šla k Danny-ju in Mimi (njegova punca) na kosilo. Tam so bili tudi drugi, Matt, Jessica, Julien, pa še dva katera ne poznam od prej. Skupaj smo jedli. Pripravila sta FULLLLLLLLLLL hrane, na koncu sta mi pa še dala torto s svečkami in vsem tem. Sta jo sama spekla. *HUGE SMILE* Sem bila full presenečena. Posebno ker sta oba bila vabljena in sta nato tudi prišla na moj rojstni dan. Po tej večerji, smo šli v mesto, kjer je Nick organiziral karaoke night out (njegova sestrična je v mestu). Tam smo nato peli in se zabavali ene 2 uri. Sicer je bilo veliko ljudi, sam mi je nekako uspelo peti kr neki pesmi. Po tem sem šla jaz domov, ker nisem hotela imeti na svoj rojstni dan mačka. (eni so šli ven, med drugim tudi Nick in njegova sestrična, ki pa nato naslednji dan nista mogla priti na mojo zabavo, ker sta »zbolela«.
Da samo omenim, da sem šla domov iz karaok na kolesu in po dežju. Zanimiva izkušnja, ki se bo sicer ponovila (saj sem na Japonskem), sam upam da ne prepogosto.

Potem pa je bil naslednji dan MOJ DAN J
*next post*

No comments:

Post a Comment