Thursday 5 May 2011

Rojstni dan 2011

Potem pa je bil naslednji dan MOJ DAN J
Kdaj točno sem se zbudila ne vem, ampak je moralo biti okoli 10ih. Sem se ostala, pojedla (verjetno), malo sem pospravila stanovanje, se stuširala in zrihtala, da ko je prišla Takako ob 12ih po mene, sem bila ready to go. Malo sve posedele pri meni, nato pa sve se odpravili na železniško postajo po Brendo.
Brenda je prinesla celo vrečo (dobesedno celo vrečo) knjig, tako da imam sedaj veliko knjig za brat. Skupaj smo se nato odpravile v eno nobel francosko restavracijo, kjer je Takako rezervirala mizo. Restavracija sama je dokaj skrita, notri je preprosta oprema. Naša miza je bila … pač na dobri poziciji. Povedali so tudi, da imam rojstni dan. J Ko smo se vsedli so nam pridržali stol ter nam razložili meni. Je tako, da je en meni, izbereš pa si med lahko glavno jed. Aja preden so nam razložili kaj bomo jedli, so nas povprašali kakšen bo aperitiv. Jaz sem si vzela cassis z grekfrutom (se mi zdi), ni bil najboljši ampak ok. Drugače pa dobiš steklenico vode, ker sem sama želela vodo brez mehurčkov smo pili to. Drugače ti pa dajo na izbiro.
No pa da se vrnem k hrani, se pravi:
Predjed – surova riba v neki solati
Solata – pač solata
Juha - … ne vem katera (bom vprašala)
Glavna jed – riba ali piščanec
Sladica – jagodna torta, tiramisu, cheese cake, kokusov puding, jagodni žele, cream fumber (al kako se temu reče)
Za zaključek – kava / kapučino / čaj …
Takoj na začetku dobiš tudi poseben krožnik, kjer ti dajo majhne žemljice ter posodico masla. Mi smo vse naročile ribo kot glavno jed. Pa meni so, ker nisem bila navdušena nad surovo ribo, predjed pripravili malo drugače. BILO JE FULLLLLLLLLLLLLLLL DOBER!!! Pa fullll velik v končni fazi. Najedle smo se full. Pri sladici je pa tako, poveš kaj bi rad in ti to dajo, jaz sem vzela vse razen cheese cake. Potem lahko tudi rečeš, naj ti dajo še, kar sem jaz tudi naredila, sam so mi namesto sadne torte prinesli tiramisu, kar pa meni ni glih najbolj všeč. Tako sem na koncu pustila del tiramisuja in kapučino. Sem bila preveč sita, pa nisem se hotela silit na koncu z nečim, kar mi ni všeč. Ko smo čakale na prvo jed, je prinesla natakarica toro s svečkami za moj rojstni dan, tako da sem upihnila svečke, torto (sadno) so mi pa na koncu ko smo odšle dali za domov. Tako da sem jo potem doma pojedla. Tokrat sem dobila kar nekaj tort za svoj rojstni dan ;)
Miza je bila rezervirana ob 13ih, tam smo nato ostale do ene 15ih potem pa smo se še malo zunaj sprehajale. Restavracija je namreč ob morju (ki ni čist). Malo pred 17to me je Takako vrnila domov, tako da sem se lahko pripravila za večerno proslavo.
Ta prvi del dneva, mi je bil zelo všeč. Pogovarjale smo se FULLLL. Brenda mi je tudi razložila nekaj stvari kaj se tukaj dogaja, ter mi povedala da bo letos v avgustu en velik festival s taiko bobni. Je 30 obletnica. Se moram še odločit če grem oz. morem videt, če bom dobila dopust. Traja namreč 3 dni in en od teh je petek. Pa še kr daleč od tukaj je, tako da bi rabila en dan ta pridem ke in nazaj. NO JA bom še vidla. Se je bilo res fino pogovarjat. Pa Brenda rada govori. Mislim, da je govorila predvsem ona. Če si nekaj začel, je nato ona dokončala al pa povedala svojo verzijo J
NO ja, doma sem nato mal brskala po računalniku … pač nič posebnega. Ob pol osmih sem se nato oblekla ter odšla s kolesom v mesto. Prišla sem točno (oz. kakšno minuto prej). Na cesti sem srečala Takako, tako da sve skupaj prišle notri. Tam so že bili Mimi, Danny in Masa. Usedla sem se tudi sama, potem pa smo se mal pogovarjal. Kmalu je prišel še Taka, ssvojima kolegoma (Takeshi in Akemi), Sachiko s svojo kolegico Saya, pa ostali moji Jessica s kolegom iz Osake, Angela, Matt in Mike. Japonci so mal zamujali ampak so na koncu prišli Tomoko, Kaori, pa Yuko in Yuichi iz Marugame. Skupaj nas je bilo 19. Nick in njegova sestrična nista mogla pridet, ker je ona baje zbolela, Sayuri pa je prišla mi samo čestitat, ker je imela nekaj naslednji dan. Meni se je zdelo fulll nice da je prišla J
Dobila sem tudi nekaj daril … v končni fazi skoraj preveč, ker sem bila pač s kolesom in jih nisem imela kam dati. Čestitali so mi vsi, eni bolj sramežljivo »Vse najboljše« nič drugega, eni z objemom, eni  tudi s poljubom na vsako lice … Je bilo prav zanimivo videt / doživet, kako so si ljudje različni. En mi je samo dal darilo, kao na tukaj imaš darilo pa happy birthday. Pa fora je, da je bilo to darilo še najboljše … zapomnil si je namreč, da sem jokala (ne dobesedno) da rabim zvočnike in mi je te tudi kupil. In sicer je kot plišasta igrača medo, ki ima zvočnike. Bom sliko probala dodat. FULLLLLLL CUTE!!!!
No potem je prišla hrana. Mislim, da jo je bilo kr veliko in tudi ni bila slaba. Je pa navadno, vsaj po moje boljša. Jaz nisem preveč jedla, ker sem bila sita še od kosila, sem pa na začetku mal probala. Potem, ko je večina že pojedla, ter sem jaz dobila pijačo (Masa častil), sem se presedla k Jessici in unimi, ter smo se mal pogovarjal. Zmenile sve s z Jessico, da se ta vikend dobive, z Mattom, da mi bo nekaj skuhal ter z Angelo, da jo pridem obiskat (ni iz tle, ampak iz enega drugega mesta). Z Mikom sva se tudi mal pogovarjala, čeprav ne preveč. Sachiko, mi je skoz govorila, da mi naslednji drink ona časti, sam ker ni hotela tle ona tudi naročit, sve prestavili na naslednji lokal J
Potem sem se mal presedla še k Yuko (ona mi je nekako od Japoncev najboljša, niti ne vem zakaj, sam FULLLLL je OK). Z njo se vedno smejim, pa … no pač sve se pogovarjali o vsem možnem. Dala mi je tudi svoje darilo. Brisačko od Tigers (bejzbol ekipa al neki takega), pa piškote. Potem pa so naju prekinili, ker je folk začel odhajat, in so se poslovili, še 1x čestitali ter dali denar za kosilo. Tako sem zbrala ves denar ( 30.400 yenov), plačala potem pa smo zamenjali lokal. Del daril je vzel Masa, ker sva bila samo midva s kolesom od teh, ki so ostali. Kot rečeno preveč J

Šli smo v en lokal, kjer owner (lastnik) govori tudi nemško ter tam naročili pijačo. Tle sem z grozo opazila, da sem edini tujec. Vsi ostali so bili Japonci (Saya, Sachiko, Takako, Akemi, Takeshi, Yuko, Yuichi, Taka in Masa). Skupaj smo se zafrkavali, Taka in Masa sta se igrala s kartami. Je bilo nice gledat mal card-ticks. Ob pol dvanajstih je odšlo kar nekaj jih, ker so morali ujeti zadnji vlak. Meni je nato owner prinesel pijačo na hišo, ker sem pač imela rojstni dan in ker sem tok super ;) Ko sta odšla tudi Yuko in Yuichi, z Yuko sve se zmenili, da se dobive v nedeljo na igri od bejzbola (se je plan od takrat sicer mal spremenil, ampak OK). Na koncu smo ostali samo še Masa, Taka, Akemi in Takeshi. Takeshi mi je dal obesek za telefon, Ace, ker mi je pač bil všeč ;)

darila (medo so zvočniki)

Okoli dvanajstih pol enih smo se nato odpravili domov tudi sami. Ko so oni plačali, sem jaz owerja vprašala, če res govori nemško in je rekel, da. Tako da sem se mu v nemščini zahvalila za pijačo in to, pa sva se potem nekaj časa pogovarjala. Je povedal, da je 20 let nazaj živel v Nemčiji ene 6 let. Je rekel naj še kaj pridem okoli, da se bova mal pogovarjala, pa izmenjala sva si telefonske, tako da sedaj imam vsaj enega človeka s katerim se lahko pogovarjam v nemščini J *mehappy*
Domov sem prišla bolj pozno, sam zadovoljna z dnevom. Tudi drugače mi je tokrat čestitalo veliko ljudi. Pa kartico sem dobila naslednji dan od Barbi, tako da HVALA!!!!
This birthday was really GREAT!!!!
Evo to bo to, pa se slišimo, ko se mi bo naslednjič dalo pisat J

PAPA

Lea

No comments:

Post a Comment