Tuesday 10 May 2011

Moje delo

HI

Pa da malo spet napišem kaj je novega. Saj ne da se je kaj presenetljivega zgodilo, sam tok da spet malo napišem.
Vrtec se je zopet začel in glej ga zlomka, ta mali ne joka več. Celo nekako je uspelo, da se razumemo. Sicer so tu še vedno stalni problemi, kot da ne poslušata, sam po moje bo to tudi še nekako prišlo. Danes smo se igrali čisto lepo. Mogoče celo malo preveč, smo bili na koncu otroka in jaz čisto premočeni. Čeprav je potrebno biti pošten in priznat, da je bilo danes ZELO vroče in FULLL soparno, tako da ... Smo se pa podili in lovili in šli nogomet ipd. une dve (moji sodelavki) sta se pogovarjali in tudi ko sem vpila HELP! sta bolj kot ne ignorirali ;-)
Pa tudi ko sta se nato pridružili sta se ta mala bolj igrala z mano kot z njima, tako sem lovila dve žogi na enkrat, lovila dva ta mala, ko pa sta hotela, da oba na enkrat dvigujem je bilo konec. Danes moram rečt, da čeprav je bil utrujen dan (po tem sem imela še predavanje z Chiso), sem zadovoljna.
naredila sem vse kar sem hotela, ta mala sta bila dobra in CUTE (čeprav nimam dokaza, ker mene NIKOLI nobena ne slika, ko se igram. Sem pa prosila, spet, naj me pls slikajo ko se igram s ta malima, da bom imela tudi jaz kakšne slike. Bomo videl če se bosta spomnili.).

Odsev v morju ;)
Da pa malo opišem vikend. Bil je spet full BUSY. Ampak da se ustavim pri nedelji, ki je bila FULLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL dobra. Dobila sem se z Yuko v Tadotsu (to je ene 30 minut z vlakom in eno uro z avtom od Takamatsu, kjer sem sedaj) ob 11:43. Takrat je vlak prišel. Najprej sve šli na kosilo, potem pa me je odpeljala na eno FULL lepo plažo, ... pač lepo za japonske razmere. Vreme je bilo ZAKONSKO; sončno brez oblačka. Sve se pogovarjali o vsem možnem. Zakonska ... ženska. Niti ne vem zakaj, sam z njo sem se takoj povezala. Pa ena redkih, ki je rekla, da bove poleti kaj šli na plažo se kopat ... čeprav je rekla, da ima čez kopalke, še kratko majico ter kratke hlače ... zakaj potem sploh rabiš kopalke mi ni jasno, sam ok. Bomo to še probali spremenit, ne ;)

Yuko in jaz na ... hribu :)
Potem sve šli še na en hrib, pa malo okoli. Ko pa sve se nato ustavili, da bi videli sončni zahod ob 18:51, so se od nekje prikradli oblaki ter bili samo pred ... pač sončnim zahodom. Pa vseeno, tam sve se mal pogovarjali z enimi Japonci, ki so prav tako čakali sončni zahod. Je bilo dobro, res great... Na vlak sem šla 19:53 ter bila malo po 21ti doma.
FULLLLLL dober dan, sam na koncu sem bila malo ... ok fulll zmatrana. Pa sem šla spat malo pred polnočjo in sem se naslednji dan zbudila ob 8:50 .... delo se pa začne ob 9ih. PRESNETI mobi je crknil čez noč in me tako ni zbudil. Sem se potem samo oblekla ter odšla. Sem bila cel dan rahlo zaspana ... :)
Ta teden še nimam kakšnih posebnih planov, sam teh načeloma nikoli nimam, dokler nisem potem vsa busy. Sej ne da se pritožujem, sam .... kot opomba :)

BE WELLLLLLLLLL

Lea

1 comment:

  1. Lea! Šla si na hrib in označila prispevek kot relax?! Sploh te ne poznam več! =)
    Me pa zelo veseli, da je vse ok in da se maš fajn. Že odštevam dneve, ko prideš na počitnice, juhu! :-*

    ReplyDelete