Saturday 23 April 2011

Zabava


Pozdravček

Danes dežuje in je vsesplošno bolj mrzlo. Sej ne da nisem imela nobenih planov, sam ... pač sem pozabila, ko sem se menila, da grem v onsen (včeraj sem namreč full hotla iti), da imam nekako menstro in da nekako ne morem ravno iti se kopat. Tako da sem danes mogla na žalost odpovedat. Pa fullll bi šla. Tako sem se pa mogla doma v moji malo banici stuširat in umit lase, sedaj pa mi je tle mrzlo ....

No ampak vseeno, moj namen pisanje tega bloga danes, je bil da malo tudi povem o čem drugem kot o delu, saj boste mislil, da samo delam in sem doma za računalnikom. Tako da še povem na kratko ali dolgo, bom vidla kako mi bo do pisanja, kaj se dogaja po delu.

Prejšnji vikend sem se dobila v soboto z Maso, ki je praznoval svojo vrnitev nazaj domov v Takamatsu. Prišli so tudi Danny, pa še nekaj drugih ljudi, ki jih prej nisem še videla. Jaz sem rahlo zamujala, ker mi je v soboto crknil računalnik in sem se cel dan skoraj zafrkavala, da bi mi uspelo kaj rešit. Tako sem bila več kot 2 uri na mailu (preko telefona) z Alexom, potem še z Takako in na koncu še z Rokom. Na koncu sem uspela ,... windows na novo inštalirat ter naučila sem se da se s particijami resnično ne zafrkava. Ampak ok, da se vrnem nazaj na temo. Ko sem prišla sta bila tam Danny, Nik in Cassie (je poročena z Japoncem) ter smo se šli usest za mizo. Kmalu je prišel še Masa ter malo za njim še dve Japonki in en ... Američan. Dobili naj bi se ob 19ih ter smo bili tam do 22ih. Malo smo se pogovarjal, mal pili, mal jedel. Je bilo fino. Ena od Japonk je povedala, da je tle nekje v bližini baje tudi en Slovenec, tako da to moram še preverit. Bi bilo fino odkrit nekoga, s katerim bi lahko mal vadla slovenščino. Po tem smo šli na karaoke. Se pravi nas je bilo 8, un američan je rekel, da bo na karaoke prišel še en njegov kolega, pa kasneje naj bi se nam pridružil še en ... francoz (tud kolega od Mase). No ko smo prišli do karaok, smo najprej dobili sobo, ki je ... razmeroma velika. Jaz sem do takrat bila v karaokah z največ dvema, tako da je 8 ljudi bilo zame velik. No ampak potem smo se prestavili še v večjo sobo, ker nas je na kocu bilo 14! 14!!!!! to je pa full preveč!

Smo peli od 22:30 pa 3 ure. Vse skupaj sem zapela oz. zafušala 4 pesmi. Eni so pel full dober, eni pa so FULLLLL fušal. Ampak če pogledam vse skupaj je bilo fino. Ob dveh ko smo zapustil karaoke bar (ene pol ure smo plačeval), smo bili nekako lačni, tako da smo šli še nekaj pojest - v Yoshinoya, potem pa smo se ob treh nekako poslovili. Masa je nekaj omenil, da bi imeli naslednji dan BBQ, pa je itak padlo v vodo, ker so vahtal mačka, ampak men je bilo to čist ok. Z Danny-jem sva šla skupaj domov, ker se peljeva delno v isto smer. Domov sem prispela malo pred pol četrto, tako da sem šla samo še spat.

Naslednji dan se je javila Takako, da pride ob 12 k meni in da greve skupaj na kosilo. Ker je zamujala me je nato poklicala Sumi in mi povedala, da prideta kasneje. ... Sem bila mal paff, ker mi Takako ni omenila, da bo prišla tudi Sumi, sam ok. Smo šle skupaj na Okonomiyaki, ki se niti podrazno ne more primerjat z uni prejšnjim (sej bi šle ke, sam kaj ko odpre shop ob 18ih). Ko smo se nato odpeljale mal okoli, sem, zopet jaz, rekla naj gremo do morja in smo tudi šle. Je bil FULLLL dobr. Mal smo tam hodile okoli ter se pogovarjale. Očitno je nekako padla tudi ideja, da gremo skupaj za poletne "počitnice" nekam za 3 dni. Imam sicer dopust tam skoraj 3 tedne, sam mi je začelo zmanjkovat dni :)

No Sumi mi je tudi predlagala, da lahko zame najde cosplay obleko, sam ji moram dati mere, kar še zmeraj nisem... bom sedaj ... ok pol. V maju je namreč un cosplay event, sam ... jaz glih ne bi šla oblečena. Včasih se mi zdi, da te Japnci full preveč resno vzamejo, to kar pač mal poveš. Mislim skoz govorim, da bi šla jaz POGLEDAT, pa je nekako prišlo do tega, da sedaj išče zame obleko ...

Bom vidla kam bo to šlo.

Domov sem prišla okoli 17, tako da sem potem do konca zrihtala računalnik ter malo chat-ala po internetu.

Čez teden sem nato kot rečeno, bila malo doma. V sredo sem šla ven, ker je Masa povabil na večerjo. Spet je bil Danny prvi, potem je prišel še Masa pa Tyler z ženo in stricem (dela zanj), pa pol še en Američan-Nemec inTaka. Skupaj smo se pogovarjal, jedel, pil. Lokal je luštkan; Jamaica stil, hrana je dobra, pijača tud, pa ni predrago. Vsakič ko gremo ven, gremo drugam, tako da počasi spoznavam okolico. Sachiko je rekla, da greve enkrat tudi v ... pozabila ime, sam v en plesni lokal... tako da NICE :)

Tylor je rekel, da mi lahko pomaga najti stvari, katere še rabim, ker mi je Brenda rekla, naj me vpraša kaj bi potrebovala. :) Mu bom danes mal pisala. Njegov stric je pregledal, kakšna je Slovenija in ve sedaj verjetno več kot jaz. Je rekel, da sem mu prejšnjič (na hanami Merugame) očitala nevednost in je tako se poglobil v raziskovanje. Tylor je tudi rekel, da lahko za golden week pridem k njemu in njegovi ženi in imam rojstni dan v Marugame. Lastnik lokala je tudi slišal, da imam kmalu rojstni dan, in je rekel da me tle pričakuje :)

Folk tle je res zakon!!!

Danny je odšel prej že, Tylor in uni so se tudi odpravili, jaz sem šla z Maso in Tako v še en lokal (ne vem imena), kjer smo se potem pogovarjal ... pač o raznih stvareh. Mal čez eno sem šla nato domov, saj sem imela naslednji dan delo. Oba sta me pospremila del poti. Potem smo se še mal pogovarjal o golden week (Masa gre ta teden domov in se potem vrne), ker eni organizirajo ... biking in kamping tour. Jaz sicer ne bi šla kolesarit, sam mal kampirat če bo toplo pa. Eni bodo šli itak z avti, tako da ... bom še vidla.

V četrtek, sem čisto normalno delovala v službi, saj se leta začne ob 9ih in je tako dosti spanja, tud, če sem malo dlje zunaj. Za une, ki so prej zmajali z glavo.

Ven sem šla tudi včeraj. Z Maso sva se dobila v Yumetown ob 21ih, kjer je kupil eno knjigo za nemščino, pol sva pa v Joyfull mal leto ponavljala. ... Tle se z ljudmi dobivam predvsem bolj zvečer ... Z Thomasom sem se takrat tudi dobila ob 22:30 se mi zdi v Joyfull .... hmmm zanimiv. No kakorkoli že. Tokrat sem naročila ameriško cheese cake, ki je bila ČISTI PUTER!!! groza, mal sem sicer jedla, sam nisem mogla vse pojest. Čez nekaj časa, ko sva šla v amusment part (imaš vse od karaok, bowling, biljard, tenis, arkade...) me je nato seveda začelo zvijat full, tako da sva šla domov. (sem pa vseeno uspela naredit svoje prve purikura *happy*)

Dal mi je tudi ricecooker, tako da sedaj lahko končno delam / kuham riž tudi jaz. Moram posodo sicer še opravt, sam danes bom verjetno imela riž za kosilo.

Evo to bi bilo za enkrat vse. Danes ne vem še kam grem, ker zunaj dežuje in tako s kolesom ne morem ravno okoli hodit oz. nočem. Drugače pa ima Taka danes rojstni dan. Bom še vidla.

So in short: I am having fun :)

Lea

No comments:

Post a Comment