Tuesday 5 April 2011

Blesavi Japonci

Ok
današnji dan pa ni bil tako uspešen, pa še včerajšnjega je … zmanjšal. Full neumno sam včeraj, ko sem želela dodati ram sem ugotovila, da se ga ne da, brez da uničim seal za garancijo.
Tako sem danes po delu odšla s Mutsumi v trgovino to preverit in ugotovit kaj se da naredit. Bedaki kakršni so, so po dolgem čakanju (več kot ura) povedali, da se ne da naredit NIČ. Firma sama ne dovoljuje, da se RAM doda, oz. Če sam update narediš pač vržeš garancijo stran. Druga možnost je bila, da RAM dodajo v sami trgovini in nato oni prevzamejo garancijo, ampak tudi to ni bilo možno. Ta tipek, ki mi je računalnik prodal, se je sicer trudil, da bi pomagal, sam so ga nadrejeni... blokiral. Ne razumem, kako je možno, da piše koliko rama je možno imeti v računalniku, ni pa možno to naredit z garancijo.

Ne vem kaj naj sedaj naredim. Garancijo enostavno pozabit, se mi zdi neumno. RAM pozabit tudi. Poleg tega se lahko zgodi, da bom dodatni ram potrebovala, ko bom hotela igrati igrice.... DOUSHIYOU …. What to do? What to do?

Ena od možnosti, bi mogoče bila ta, da se poizkusim zmenit, da mi vrnejo denar za ram in računalnik ter si nato v isti trgovini izberem drugega. Sam tle se takoj pojavi problem, ker je Pikara plačala 30k za ta komp, to pa ne vem če bodo priznali.
Poleg tega, mi je sedaj … mal neumno kupovat, še naprej tle.

Tko mal smešno reče, veste nimamo problemov z računalniki od podjetja Gateway (od njih je komp), po drugi strani pa ne upajo stati za garancijo, če se kaj pokvari. Kaj mi to pove o samem podjetju. Sigurno nič dobrega. Jutri bom Roka vprašala, kaj naredit oz. Kaj predlaga v sredo se pa potem dobim s Takako, kjer upam da bom lahko rešila uspešno ta NEUMNI problem.

Resnično mi čisto nič ne ustreza, da se je sedaj to zgodilo. Če bi mi vsaj nekdo to prej povedal. Tako da smo se pogovarjali skupaj s prodajalcem, da bo 2 GB rama malce premalo verjtno, in je šel še sam po dodatna 2 GB.

Mi je tudi rekel danes, na začetku, da je cool da zamenjam RAM. Sam ko sem povedala, da je seal pa ponovila, da je seal, je končno tudi sam pogledal in ugotovil, da je zaščita in se začel zanimat. Nato prvič pride nazaj in mi reče, previdno odstrani in previdno daj nazaj nalepko. Če se nato kaj pokvari, odstrani ram preden greš uveljaviti garancijo. MISLIM.....

Kot rečeno ta tipek je iskal poti, tako … take kot drugačne.

Jutri bo drugače mal naporen dan verjetno, ker bo prvič Afterschool, tako da se grem sedaj mal pripravit za to.

Živce mi bodo požrli ti Japonci!

OK bom razmislila kaj bi bilo najbolj pametno.

LP
Lea

ps – pa ta BUTASTA miška katero so mi dali, tudi NE dela ok.

No comments:

Post a Comment