Wednesday 13 April 2011

Hanami part 2 - sobota

Hi

Pa da nadaljujem opis vikenda.
Čez vikend smo kot rečeno se zbrali v Merugame, na/pri gradu. Najprej smo vsi nerodno stali, potem so pa hitro dali na tla modro plastiko, po kateri smo se porazdelili. Midva z Alexom sva šla do njegovih kolegov / kolegic iz otoka, ter tam pojedla malico, ki sva jo poprej kupila v trgovini. Tle sem takoj izmenjala telefonsko z Liz, ki je prav tako couchsurffer. Nje se celo spomnim, ko sem gledala, kam naj grem, ko sem še mislila, da bom imela čas potovati. Na tem mestu se je oglasil tudi Alex, da si bo tudi sam moral omislit couchsurffing, ker tam smo bili vsi del networka. Prav tako sem mu predlagala, naj mal razmisli o tem, prej ko sva bila še sama. Sam namreč rad borda, in tako vsak dan potuje oz. Je potoval na smučišče in nazaj (kar je btw 3 ure vožnje v eno smer).
No predstavil mi je tudi Tylerja, ki je kao oseba katero moraš poznat, saj je tle že 6 al 8 let, poročen in to. Ima svojo šolo, prav tako je organiziral to srečanje oz. Bil eden od organizatorjev. Smo se nekaj časa pogovarjali, ter jedli. En Japonec, ki je tudi sedel zraven nam je medtem natočil sake, katerega nisem spila, ker ni bil dober. Sem pa spila eno pivo (od Alex), ker to pač moraš pri hanami. Potem je prišel še Ian, katerega sem že od prej poznala in ... ok se pač ne spomnim vseh imen, si jih tudi ti ne bi ...
Kakorkoli že ... Alex je bil pri meni dokler nisva pojedla, potem pa je šel ... ne vem, jaz pa sem šla k nekim Japoncem. Ti mi niso najbolj ustrezali, sem se pa pogovarjala z eno Japonko. Potem sem šla mal okoli spoznat še preostale ... tujce. ... OK spet je mal nerodno, ker se ne spomnim imen, sam so tujci predvsem tipi, vsaj meni se zdi, razen Liz, Lorrien in mene niti ne vem če so bile še kakšne ... oz. So bile, sam so bili drugje. Pač 50 ljudi se porazgubi mal. Z enim sva se kr dost pogovarjala, ker prav tako uči predšolske otroke in mi je mal povedal, sam ... niti ne vem točno kaj je bilo. Najprej je prišla od Tylerja žena, da je Alexu predstavila eno Japonko (*kicher*). Je bilo prav smešno videt. On je bil fulll confused, une dve pa kot šolarki ...  pa sta po moje starejši od mene, on je pa mlajši drugače. Men je šlo full na smeh. Ko si je potem una Japonka vzela njegovo majico, pač bilo je mrzlo ;-) je bil WTF just happened. Dobesedno. No potem smo se naprej pogovarjali (Alex uči drugače v srednji šoli). Pol je pa ta ... joj kaj mu je že ime Adam ... se mi zdi. Nekam je izginil ... potem pa nisem imela več priložnosti govorit z njim. Sam ni prišel do mene, jaz pa sem tudi okoli letala. Nimam tako imena ne telefonske, da bi povprašala po nasvetih ... Bo že
Prav tako je bil tam ... tudi ne vem imena, ki uči na eni katoliški šoli različne učence, mislim različna leta. Je tudi mal povedal kako je ... prav tako nimam telefonske ne nič drugega ... GOD
No ko sem šla do une skupine ... a sedaj se spomnim, Adam je laufal stran, ker so na drugem koncu nekaj peli in je hotel tudi sam, potem pa je tam ostal ... to je bilo No potem sem šla tudi sama do te skupine, ker sem iskala Dannyja, pa ga ni bilo. Me je pa tam našla Yume, ona mi je sploh povedala za celotno zadevo, sam mi potem ni dala telefonske. No ker je bila tudi sama nova je rekla da nobenega ne pozna. Tako sem jo jaz spoznala z unimi, kateri so bili tam. Na žalost si nisem zapomnila vsa imena pravilno, tako da sem bila po napaki zelo previdna da ne bi še koga predstavila narobe. Ona se je nato usedla nekje, jaz pa sem stopila do Matta, ki se je pogovarjal z dvema Japoncema. Sem se jim pridružila in smo skupaj govorili po japonsko. Ne vem če lahko rečem da smo se pogovarjali, sam smo se imeli lepo. Ko se je Matt nato pogovarjal z nekom drugim smo se mi trije zapletli v pogovor o japonskih številkah, navadah, pivu ipd. Bilo je dobr. Had fun
V tem času (ura je bila 23) sta mi Liz in Lorienn prišli povedat da odhajata (sem jih na začetku prosila, ker nisem hotela iti sama domov), če grem z njima. Tako sem laufala do Danny-ja, da ga vprašam oz. Potrdim, če grem lahko z njim domov (je ponudil, ker je prišel s punco v avtu). Ker je rekel  ok sem ostala. Še naprej smo se pogovarjala z unima Japoncema, ko je prišla Yume, ter se poslovila. Izmenjali sve si telefonske, prav tako sem nato si izmenjala telefonsko z ... Ichiko (hvala mobi). Kmalu nato so začeli pospravljat, Danny pa je povedal, da ne gre naprej v ... en lokal ampak domov. Tako sem se morala odločit a grem z njim domov al ostanem do prvega vlaka, ki gre ob 5ih. Alex je rekel, da bosta v lokalu vsaj dve punci, ki sta tudi iz Takamatsu, sam razen njega tako rekoč ni šel noben, s katerim bi izmenjala kaj več kot par besed. Tudi vsi s katerimi sem se družila ta večer, so šli domov.  No tako sem šla z Dannyjem domov. Sem se pa spomnila, da nimam vseh telefonskih, oz. Skoraj nobene in tako sem vzela tekla, da dobim telefon od Tylerja in nato še od Yuichi, to pa je bilo tudi vse. Mal neumno sem se poslovila, kar med tekom namreč (to mi ne ustreza glih najbolj, sam kaj čem). Danny, njegova punca, en Japonec in Matt so namreč že korakali proti avtu. V avtu nisem ravno najbolj sodelovala pri pogovoru. Pustili so me kr tle pred vrati skoraj. Še prej pa je un Japonec rekel, da bo imel v petek zabavo, ker se je ravno vrnil iz GB ter da sem vabljena. (kolo je ostalo na železniški postaji).

Doma sem ugotovila, da mi je pisal Thomas, kateri se je vrnil iz Singapurja. Napisala sem mu namreč da imam čas se dobiti v nedeljo dopoldne. Tako sva bila zmenjena ob 10:30 v Yumu town. Domov sem pa drugače prišla okoli enih.

No to je bila sobota, nedeljo pa jutri.

Spoznala sem veliko ljudi, sam sem pozabila sproti dobivat telefonske oz si zapomnit imena. ...
Sem se naučila za drugič

Night

Lea

No comments:

Post a Comment