Thursday 21 April 2011

hanami part ---- 4 *blush*

Pozdravček

Evo da se spet mal javim. Vmes se je veliko zgodilo. Nič pretresljivega sam … pač po kok enem tednu se je moralo kaj zgodit, drugače … bi bilo zelo ZELO čuden.
Na začetku naj povem, da me je tisti dan Takako … … pač ni prišla. Danny tako potem ni imel več časa, tako da sem bila na koncu doma. Je pa bilo v redu, saj sem se po netu mal pogovarjala z … vami.

fancy bento
Če čisto na kratko opišem še drugi hanami: s Takako in njenimi kolegi smo se dobili v tistem parku (ne vem imena). Skupaj smo pojedli bento. … Jaz sem seveda jedla doma in tako nisem bila lačna, ampak je … ena od Japonk prinesla bento za vse tako da sem tistega malo pojedla. Mi po pravici niti ni bil preveč všeč, saj je bila predvsem tradicionalna japonska hrana – ta pa meni ni glih najboljša.
Sakura v lučkah
Ko se je zvečerilo smo se poslovili. S Takako in Shiori se mi zdi da ji je ime, smo šle v Gusuto (se mi zdi), kjer smo se nato pogovarjale naslednje 3 ure. Zakaj smo se sploh prestavili … nekatere je zeblo in tokrat to nisem bila jaz. Celo jaz sem posodila svoj šal, drugače bi še prej zaključil. Zunaj smo se predvsem pogovarjali o samem life, in kaj kdo počne, tako da sem druščino malo bolj spoznala. Brenda je tudi mi mal povedala, kako je bil njen life do sedaj. Ona tukaj živi 10 let in je lansko leto dobila dovoljenje za stalno bivališče. Očitno je to veliko težje dobit kot sem si mislila. No je pa rekla, da mi bo podrobnosti postopka povedala drugič, saj vsi ostali to že vedo. Prav tako mi je povedala, oz. bolj vprašala, če kaj rabim, da mi pomaga dobit. Obe poznave Tylerja namreč. Meni ga je dan prej predstavil Alex ona pa dela zanj. Je rekla, da ga bo vprašala, če kaj potrebujem, kot npr. TV. Ne da ga rabim, sam me nekako ni slišala. No s Takako in Shiori smo šle na uno pijačo in se imele supre. Shiori je živela 12 let v Nemčiji in je … THE BEST!!!! Pogovarjala sem se končno lahko s kom spet kot doma … seveda o tipih in … to je bila nekako glavna tema. Takako je bila večino časa tiho in se ni vmešavala v pogovor. Večinoma je govorila S. o svojih dogodkih v Nemčiji in Švici. Je povedala, da v vsem tem času ni imela enega nemškega fanta. … To me je presenetilo, sam OK, pač vsakemu oz. vsaki svojega, ne?! ;-)
Nazaj na Japonsko je prišla predvsem zaradi noge, gležnja. Je namreč balerina in je v Nemčiji si nekaj poškodovala v gležnju, tako da je morala iti na operacijo. Sama operacija je bila sicer uspešna, ampak je kirurg v sklep prinesel (al kako se temu reče) neko bakterijo, katera je celoten gleženj vnela. Po več-kratnih operacijah v Nemčiji in Švici, se nihče več ne upa dotaknit njene noge. Tako je samo v Tokyu našla enega doktorja, ki ji nekako poizkusi rešit gleženj s tem, da se prenese del mišice (se mi zdi) iz kolena v gleženj. Tako da ima trenutno oba kolena operirana ter en gleženj. Enkrat so ji namreč vzeli iz enega kolena, drugič iz drugega kar so potrebovali.
… Meni bi se strgalo, če bi se zaradi doktorja morala odpovedat svoji karieri (trenutno uči balet), ter nebi niti morala več hodit normalno. Ona sama se ni želela obdati s sodnim sistemom (kar tudi razumem) in se je rajši posvetila rehabilitaciji. Upam da ji bo uspelo. Ima še nekaj poti pred sabo, upam samo, da ne bo pretežka. FULLLLLLLLL zakonska ženska
Domov sem tisti daljni dan prišla malo pred polnočjo, tako da je bilo fino. 
S tem bom zaključila opis hanami vikenda. Je trajalo nekaj časa, ampak sedaj je report complete
 
Lea

No comments:

Post a Comment