Monday 4 April 2011

Po nakupih

pa da vidim če delajo naše črke.
Dela (ok je delal, potem ni hotelo shraniti, sedaj pa pišem v OpenOffice in upam, da bo cool.)

evo pa imam računalnik, ki dela in ki naj bi podpiral 9drgaons. smo bili v trgovini res dolgo da smo ugotovili če bo igrica delala saj drugače nisem nameravala kupit.
ok pa da grem od začetka. Danes sve bili s Takako zmenjeni ob 12ih, da me pride iskat, ter da gremo pogledat za mizo in stole. Včeraj smo namreč šle skupaj še z njeno mamo in eno drugo starejšo gospo, Yoko-san, v en "park" in po parku v slaščičarno, kjer smo se pogovarjale. Jaz sem povedala, oz. vprašala še poznajo kakšno trgovino z rabljenimi stvarmi, saj pri miži niti ni tako pomembno kakšna zgleda. Pa je bila Yoko takoj pripravljena pomagat s svojim nasvetom. Povedala je namreč, da pozna eno zelo dobro trgovino, kjer prodajajo rabljene stvari. Tako smo se nato zmenili, da gremo jutri, se pravi danes vse skupaj v to trgovino. Ko so me včeraj pripeljale domov, so si še ogledale stanovanje, v katerega je treščila bomba, saj je Takako včeraj prišla prezgodaj in sem tako samo vse zmetala na posteljo ...
No kakorkoli že smo se danes dobile. Takako me je pobrala, nato sva se odpeljali do njenega doma, kjer smo pobrale še njeno mamo ter šle še po Yoko-san. Yoko mi je drugače dala "tepih", ki je v resnici del kotatsu (za une, ki ne vejo kaj je to si prosim pomagajte z google.com) ter riž.
No, ko smo prispele do "trgovine", je mene kar malo minilo. Je vse zgledalo zelo staro in umazano. Notri ni bilo kaj boljše. Potem pa smo prišle do dela, kjer imajo pohištvo in so imeli kar nekaj lepih kosov. Mize so bile od 1.800 yenov navzgor. Meni je bila všeč ena za 1.800 sam je zelo popraskana in so preostale vihale nos. Ko so poklicale tipa, prodajalca, nekega starejšega moža, je ta rekel, ko je videl mizo wow je to drago. Jaz ne bi kupil za to ceno. Potem je pokazal še druge mize oz. sledil ženskam. Na koncu je predlagal, da vzamem eno mizo, ki je bila v drugem prostoru ter dva stola za 6.000. Ko sem gledala une stole in mize ... mi ni bilo preveč všeč. Sama namreč nisem vidla take razlike v mizah, nisem niti dojela zakaj naj bi bila miza tok bolj draga, sam zato ker ni popraskana.
Tako sem se vrnila nazaj k prvi izbiri. Ker sem Takako nekaj vprašala in me je narobe razumela, k sreči, je prišlo do tega, da je uno mizo spustil na 500 yenov. Pri stolih sem nato spet mal pogledala ter našla ene, ki so mi bili ok. Sam jih je prodajal kot set po 4 za skupaj 4300 yenov. Jaz pa sem potrebovala le dva. Ne vem točno kako sam prišlo je do tega, da sem dobila dva stola in mizo za skupaj 2000 yenov. Nato smo čakale, da pride Hide-kun s svojim avtom, ima "kombi", ter nam pomaga odpeljat. Vmes sem se jaz spomnila, da nimam ogledala in sem tam vidla enega, ki je bil cool. Stal pa je 1800 yenov. Sem rekla Takako, da bi jaz ta ogledalo, ter ko me je vprašala koliko sem pripravljena dati, sem rekla 1000 yenov. Na koncu je bilo to ogledalo darilo - zastonj. Prav tako je dal zastonj še zraven nekaj podobnega košarici mami od Takako.
Ko smo čakale na Hide-ja in pile čaj, sem tam videla en lep komplet šalic za čaj, ki so bile 300 yenov. Te šalice je Takako pokazala Yoko, ki mi jih je na koncu podarila.
Nato smo se odpravile domov, ura je bila v tem trenutku malo čez 15. Odložile smo mamo in Yoko, ter šli do mene, kjer sta prinesla mizo ter stole v stanovanje. Nato je brat odšel, midve pa sva se odpeljali v trgovino za elektroniko. Tle sva se nato najprej malo pozanimali o internetu, ker sem prišla do spoznanja, da je Pikara najbolj poceni, vsaj od teh, katere sem srečala. In sicer ne toliko zaradi tega koliko je net, ker ta je kar drag, ampak ker je toliko bonitet zraven. Tako ti prispevajo 30.000 k računalniku, prvi mesec je zastonj, 2.000 yenov bon sem imela ter prvo leto je neto vsak mesec 1000 yenov manj. Drugače je 5980 yenov, kar je za naše pojme veliko. če pa vse sešteješ in deliš z 24 meseci, pa pride net 3500 mesečno, tako da je ok.
Ko sem nato pregledovala računalnike niso imeli unega, katerega sem povsod gledala. Potem sem povedala, da bi rada igrala igrice na lap-topu in ... ti pa so zelo dragi je rekel. No enega sem našla, ki je bil preveč poceni, tako da sem vprašala zakaj je tok poceni. Razlog: je lanska zaloga ter zadnji računalnik. Tako je bil veš kot 20k bolj poceni. Sem rekla, da me skrbi če bo delal 9d gor in je šel preverit statistiko, je rekel da bi moralo delat. No po tem ko smo računalnik pogledal še kako resnično dela, je nekod padla ideja, da lahko preverimo, še igrica dela. Nisem namreč dobila Roka, da bi mi razložil kaj pomeni chipset video card. prav tako se je vmes Takako zdilala, da je podal računalnik bolj poceni ali pa da je dal sesalec zastonj zraven, tako je ... jaz res ne vem kaj bi brez nje. Full veliko se prišpara.
No midve sve šli pregledat oz. podpisat pogodbo za net on pa je vmes instaliral ter dol potegnil 9d, update windowse tako da smo na koncu lahko sprobali in DELA!!!! Sicer nisem mogla res igrat, sam je pa bilo v Hefiju kjer je največ ljudi in je delalo OK.
No pri netu, je edino sranje to da ga dobim šele maja, ker potrebujejo najmanj 2 tedna, in če bi ga dobila v aprilu, bi bil april zastonj net bi pa imela samo en teden. Omejena sem koliko lahko potegnem dol na dan, in sicer 30 GB, tako da mislim da bi moralo biti OK. Sama hitrost pa je 250 Mbs, kar si trenutno niti ne morem predstavljat kok je hitro. Bom potem poročala. Prav tako neumno je če neham prej kot v dveh letih, za toliko časa se zavežeš, plačaš "kazen" 31500 yenov, kar je kr nekaj denarja. Tako da to bom še vidla.
Se pravi ima računalnik (da prepišem):
- AMD Athlon II X2 N330
- ATI Mobility Radeon HD 4250
- 2 GB DDR3 memory
- 250 GB HDD
- 15.6" 16:9 HD LED LCD
- 1.3 MP webcam
- DVD

Naknadno sem vzela še en RAM za 2 GB, memory card za mobitel 2 GB, sesalec. Za vse sem dala 43480 yenov. Potem pa minus vsi popusti in podobno tako da sem plačala 11.480 yenov.

Domov sem prišla nekaj čez 19-to. Tako da se je danes resnično zavleklo. Takako pa je bila tako dobra in je bila do konca z mano. Nekako se moram oddolžit.

No doma sem po tem, ko sem nakupila še za jest, si pripravila nekaj za pod zob, odgovorila maile (na mobiju), se odpravila pospravi stanovanje. Pobrisala sem hladilnik ter ga prižgala, včeraj sem dobila novega. Nato sem temeljito pobrisala mizo ter stole, postavila, kjer jih želim imeti. Pobrisala tla ter si uredila sobo. Sedaj zgleda že bolje. No nato sem odpakirala računalnik ter hotela dodati RAM, ko sem ugotovila, da bi s tem prelomila seal za garancijo. ... bom to jutri nekako reševala.

Drugače pa je to za danes vse. Bom probala jutri uploadat na delu.

Se slišimo

LP

Lea

No comments:

Post a Comment