Wednesday 30 March 2011

YEAYH

JEJ, al kako se ze napise.

DOBILA SEM VIZO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

in vse kar pac spada zraven. Tako da imam sedaj zrihtano vizo, application card (tako kot osebna) je tudi popravljena, zdravstveno zavarovanje sem tudi vkljucena ... tako da I am now officaly here!

Me soooooo glad!

tako sedaj se pa pripravljam za delo. v petek je moj prvi delavni dan, tako da ... prvi teden bo se cool, ker se bomo samo skupaj pripravljale, pac rezali slikice, ucili pesmice, pekli tortice ...
7 je nato welocme party za ta male, z 8 se pa zacne vrtec. tista ucenja po vrtcu se sicer zacnejo ze z torkom, sam mislim, da bo v redu.

sedaj ko imam vizo in to zrihtano, pa sem si pocasi zacela stanovanje in preostale stvari bolj rihtat. vceraj sem si kupila kolo. sicer je rabljeno, pa dala sem malo vec kot sem originalno nameravala, sam je pa cist lusno, ima kljucavnico, pa 3 predstave in luc, pa ne zgleda prevec znucano. Nova kolesa so nekje od 10k naprej, ta pa je bil 6,5k. Mislim da je cist ok. Unega katerega sem skozi gledala, so prodali in un je bil tudi malo bolj poceni 5k.

Vceraj sem nato tudi sla malo okrog pogledat, kok so seslaci, rice-cooker, frier, tepih, miza, stol ipd. nakupila bom pa potem ko pride Takako nazaj, ker bo drugace malo tezko vse to nest. Danes grem se v eno trgovino, kjer sem vceraj sicer bila, sam sem pozabila iti v glavno trgovino pogledat za pohitstva. Ko sem najdla elektroniko, sem cist pozabila na preostalo.

Drugace sem pa danes s kolesom prisla sem, in potrebujem 30 minut, tako da je pol manj kot ce hodim. To je umirjena voznja, brez hitrenja. Nazaj bo verjetno isto tok, ali malo dlje, ker je rahlo cela pot v hrib. Pa najdet morem eno pot, ki gre vzporedno s to, kjer sem danes sla, ker je pol poti misljeno oz. je v nakupvalni sprehajalni ulici, in se temu primerno hitro vse premika.

Vceraj sem se tudi dobila zopet z Danny-jem in sva se pogovarjala. V petek pa grem na uno zabavo. Me prav zanima kako bo. baje bo 30 ljudi, tako da bomo samo mi v gostilni, ker je kapaciteta tudi ene tok. No dva poznam ze osebno, ostale pa bom ... se spoznala. :)

Se update glede vremena: koncno je postalo bolj toplo in si lahko celo zvecer brez klime. Priznam, da je bilo na zacetku rahlo mrzlo, ampak je bilo potem cist ok.
Sedaj se celo soncek malo trudi tako da .... .... ....... POMLAD je skoraj tu!
oz. *wisperlike* pomlad je skoraj tu!

*hihi* da se ne bo vstrasila. Tle na Japonskem se nikoli ne ve. Mi je Danny rekel, da mi poda ... znanje, katero se predaja od enega do drugega in sicer:
"Preden prides na Japonsko daj vso logiko in splosno prepricanje v eno skatlico/skatlo, ter to pospravi pod pojstlo ali nekam globoko v omaro. Potem ti bo tle na Japonskem super. Ce pa bos prevec razmisljala, v stilu ... ampak, tako bi bilo bolje ....  ampak, zakaj .... pa je vprasanje kako ti bo vsec, ker imajo Japonci svoj stil razmisljanja."
No in to je cista resnica. Resnicno so zanimivi ljudlje. Jaz za enkrat kar uzivam.

Sam se racunalnik si moram najti, pa internet dobit, pa sobo opremit, pa bo!  :-P

Aja pa se kartico za telefon si moram nabavt, ker tok kot imam prostora trenutno je cist premalo. mi sproti brise maile. Bog ne daj, da mi zacne brista naslove. Sicer imam sedaj itak se FULLLLLL premalo ljudi, sam ...

Nimam kabla s seboj, da bi dodala kaksne slikce tako, da bo to za enkrat to.

LP

Lea

No comments:

Post a Comment