Thursday 3 March 2011

Mrzlo

Pozdrav
full me zebe. tle sem si sicer dala naj bo toplo, sam meni je se vedno mraz. mal je bedno ker ... pa saj niti ne vem zakaj, sam groza je mrzlo.
a ves da je reclo snezilo danes, SNEZILO!!! ok sicer cist mal sam dost, da je pokazalo kako je mrzlo. upam da ima una gospa h kateri naj bi sla toplo ker bi se zelela resnicno dobro spocit pa segret. verjetno bom lahko tudi sla pod tus. pa upam da je tam kaj bolj toplo kot tu. ker bolj kot sem oblecena sem ze tezko.
topli cajcek imam tudi ob sebi (nasega seveda, ker njihov je cuden) tako da upam da bo bolje.

potem pa bo potrebno se un tezek ruzag nosit. resnicno je tezek. se danes me hrbet boli od vceraj.

ok se ne bom vec pritozevala.

se slisimo ko bom spet bolj pozitivna.

LP
Lea

No comments:

Post a Comment