Thursday 3 March 2011

Osaka

Pozdravcek iz japonske.
no kot vidimo sumnikov ni ker je ta tipkovnica zmesana. vejetno bo tudi obcasno kaksen y namesto z ker imajo to seveda tudi zamenjano. Ampak OK
Se pravi da povzamem. Vceraj je bil ZELO naporen dan. Let, vsaj prvi, je bil ... zacrkent. Za mano je sedel en ta mal in se je cel let do Dubaja drl. ne vem kje mu tok glasu sam OMFG. no pa kot da to ni vse je se skoz rukal se opravicujem brcal sedez. Nisem nic spala. 5 ur to
druge let je bil boljsi, sam je bila hrana za en k.
no tukaj v osaki pa so bili problemi je moje couchsurfing dame ni bilo od nikoder. Sem jo klicala pa se prav tako ni javila, potem pa ko se je ni bila ona. mi je dala druga telefonsko. OMG!!!
No sem potem sla na net da bi jo po netu priklicala pa se ni javila. danes sem prejela mail da me takoj pride iskat kamor hocem. pa da je mislila da bo to jutri. mislim pa saj ne mores biti tako glup. 2 marec je 2 marec in ne 3. potem mi pa se rece poklici me al mi pa poslji sporocila, pa sem clearly povedala da mi je dala napacno. se sam norcuje.
jo bom potem ocenila ko bom imela mal vec casa.
ta hostel sem potem poklicala in so mi povedal da je se plac v dominotry, tako da sem ob 23 prisla sem. mal je bila dolga vceri sam je pa bila postelja udobna, pa danes so tudi nice. pa se stusirala sem se lahko 2x !!!
nice bom zakljucila preden me ven vrze (imam net samo za 30 minut ki se vsak cas iztece)

LP in se slisimo kasnje

Lea

No comments:

Post a Comment