Sunday 6 March 2011

Morje!!!!

OK
kot prvo se opravicujem za vcerjasni cuden post, ker sem zraven se mal gledala tv, pa potem ni glih tako ratalo, kot sem si zasmilila. Sem namrec po poti domov gledala kaj naj napisem, pa je potem zaradi tega mogoce prislo se bolj cudno.
No v Onsenu je bilo reesnicno super. Se spocijes, umijes, mal druzis, tako da res super. Pa se sreco smo imele, ker je una tajvanka se z nami pogovarjala. je rekla da sicer zivi tukaj od pred kratkim, ker je porocena in ima otroka, sam se vedno pogresa dom. je pa zraven rekla tudi nekaj cudnega in sicer ... pazi .... da so japonci zelo odprti in ko mislijo NE recejo NE ...  ..... .......... no ne vem ce to res drzi, sam kar je bilo skoraj se bolj cudno ni noben ugovarjal. potem pa smo mal razlagal kako smo se spoznal, preko couchsurffinga in to so pa vsi zaceli poslusat. aja .... kako pa to .... povej se vec ... so se vse zenske tam okoli vkljucile v pogovor. mislim da je ta tajvanka v resnici mal .... osamljena, pa bi rada druzbo. mogoce ce se bo dalo bi se potem probali spet srecat, sam kaj ko si na takih srecanjih ne izmenjas telefonskih.
no in ko se vozimo domov in to gledam jaz te japonske ceste. tisti ki ste ze bili pac to veste, sam te ceste so cist PREOZKE. nas avto ne bi niti mogel pa vseh ulicah vozit, oni imajo pa dvosmerno!!!!!!!!!! bom probala potem kaksno sliko naredit, da vidite. ker to je FULLLLL ozko. no in kokr da to ni dosti, potem ko vozis imas na vaski strani se jasek, ki je pac neki globok, ne dost da bi bil nevaren, ampak dost da unices avto. kakorkoli preozko, mislim da sedaj vsi veste, dokaz sledi kasneje.
no doma smo se potem se pogovarjali in gledali tv ...

danes pa se zbudim in sicer ob 9:30. zakaj je ura tako pomembna. ker sve bile s takako zmenjeni, da greve ob 10ih po njeno uro in pogledat se mal za mojo. naj bi me zbudila, da bove pravocasno sli. in ko sem se zbudila me je bilo prvo full srtah, da me je ze zbujala, pa da sem zaspala nazaj. ne mores si mislit, kako hitr sem se oblekla. en, dva done
me in a cabrio, jealous ;-)

pridem dol, in ona, nene sej imave se cas... ok no smo pojedla zajtrk (to je vedno tost z necim, danes ne vem kaj je ta nekaj bil) in potem sve pocasi sle. ker je bilo danes brez oblacka sve sle z .... wait for it .... kabrioletom. za une ki ne verjamejo, veste kdo ste to! je tu slika :)

hihi hihi in se en hihihi

no ok, tista trgovina z ocali je bila zaprta tako da sve potem sle do MORJA!!!!! imajo za parkirat, potem sve se pa malo sprehajali. Voda je ... pac ni cista, kot v nobenem pristaniscu ni, sam je ok. ni tako hudo kot sem si mislila. imajo tako lustno za hodt.
na koncu imajo potem spomenik... chigau (narobe) svetilnik, pa baje je tle okoli ene 200 manjsih otockov. imajo res nice. prilagam sliko od naju na tem pohodu do svetilnika.
me and takako ob morju
Naj pa omenim kot zanimivost, da ima tudi ona potapljaski izpit in sicer master, pac ni se ucitelj, amapk ima pa kr visok. ga je naredila v avstraliji, ko je bila tam eno leto. je rekla da se tukaj na japonskem, sicer ne da potapljat. sem ji skoraj ugovarjala, ker ce smo se mi lahko v medveji potepljal, pol .... je pac povsod nekaj za videt.
sam imajo mal bedno ker je baje voda, vsaj za njih dobra sele julija. pa dezja baje tudi nimajo med poletjem skoraj nic, tako da takrat ko je res hudo, mesto al prefektura izklopi vodo cez dan. je rekla da so enkrat izklopili vodo za cel dan, razen med 17-22 ure. kako je to upam da ne bom ugotovila. se pravi ko se glavni "rezervar" sprazni je .... KONEC :)
mal smesno da je se vedno tako.
ko sve sle nazaj v uno shop za ure, pa so mi pokazali ure. ... japonci. sem iskala uro, kineticno od seiko. no in je nimajo. pac na japonskem to ni tako popularno blablabla. po daljsem pogovoru in tem ugotovim, da ni tok da ni bila popularna, sam da je prevec bila tehnika popularna in so jo zato se druge firme kopirale, pa poceni so bile te ure in tako naprej. dolga zgodba kratko so izumili novo tehniko, ne me vprasat kaksno ker se ze pozabila. je pac vse na isto vizo. ni ti treba polnit, ce nosis uro. sam to bodo pa prodajali FULLLLLLLL drago, tako da ne bo tako hitro slo. .... mislim .... ura je najnovejsi model (je bil tudi edini model od seiko ki so ga imeli) in stane cez 500k yenov!
imam sicer katalog, ki vam pa bolj malo koristi, mogoce bom najdla na netu pa dodam kasneje link.
drugace so me pa poucili, da nobena ura nima baterij, in da to da nosis uro in jo s tem polnis se imenuje mehanska (mehanical). v cem je razlika z kineticno meni ni jasno. aja imajo pa se ure, ki so nekaj novega tudi in sicer se polne s svetlobo. men so bile te se najbolj vsec.
ko smo bile v trgovini, smo bile posrezene z kavo, pa ... znanjem, sam kaj ko nic niso imeli, ceprav je takoj na zacetku povedala, da ta ura za 500k ni nic zame, da samo paseve oci. ne vam ce bi bilo pri nas kaj takega mozno! vase mnenje?

po tem sve sle na kruhek pri njih je kruh drag in posebno dozivetje. jaz sem bila bolj ... dolgocasna in sem si vzela samo rogljicek in sok, sam mi je bilo cool.
potem pa me je odpeljala do srecanja z gospo iz sole. Porocilo o tem sledi v drugem postu. (cas 13:30-17:30)

ko sem prisla domov (nisem se zgubila!!!! HURA zame :-P  ) sem seveda mogla o vsem porocat takako, ki me je tudi vprasala kako je bilo, potem pa sem sla dol, v dnevno ter se mal igrala s telefonom, dokler ni oce sel do z neta. potem sem ga pridno zasedla jaz *hihi* najprej sem odpisala mail mami, vmes se je javila Masa, tako da "Zivjo Masa! Lepo da si se nam pridruzila!"po krajsem pogovoru z maso, sorrz da je bil tako kratek, so mi povedal tukaj da se lahko pogovovarjam po skypu in sem SE! najprej sem sicer dol povlekla, pa instalirala, pa seveda sem se mogla spomnit username, ampak je vse slo, nakar sem lahko koncno govorila z rokom. sem celo odkrila da je tle kamera in vse tako, da YEAY. ceprav je rok ni imel :( 
ko sem zacela govorit so se vsi tle okrog nabrali, po moje so hotel videt s kom govorim. mama je celo psa dvignila, da je lahko rok tudi njega videl (sedaj tle zraven smrci) ter se z rokom pogovarjala, ces "mama pa ne zna anglesko, ne" full so zakon tele tle.
skupaj doma pri nishiyama kazoku (druzini)
potem se nam je pridruzila se ena, mislim da je Himiko, mogla bom pa prevert, tako da sem s pogovorom zakljucila ter smo sli jest. med jedjo je bilo polno vprasanj o sloveniji.
Lahko ste ponosni; so mi rekli da sem dobro predstavila :-P
pa slike smo mal pogledal, tako da sedaj tocno vejo kako domaci zgledajo. so pa vsi komentirali, da mami zgleda zelo prijazno! tako da ves mami, da tudi japonci to vidijo!!!!!!!!!!
seveda smo se tudi slikal in vse. prilagam se to skupno sliko.
ko je himiko odsla sva se s Hide (brat) zafrkavala z mojim mobijem, ker je cist odf... takako pa se je zafrkavala s konvrtarjem, sorry spreminjanjem slike iz (Niko formata) v jpeg. tako da imam sedaj tudi njene slike YAEY zame se 1x :) sedaj so sli vsi spat razen takako, ki mi je preden je sla se kopat, prinesla svo mali mac (pac laptop), da bom lahko na internetu tudi ko bo ta velik racunalnik zaseden. :)
tako da me res prevec, ok skoraj prevec razvajajo.

jutri gredo k masi, tako da bom imela, vsaj upam zjutraj cas, da napisem o gospe iz vrtca. sam da omenim, da me ne boste tepli; delo sem naceloma dobila, samo bo treba zrihtat se vizo. tako da ce ne bo problemov, naj bi bilo vse OK.

ps- peter, a je 80k yenov (650-700 eurov se mi zdi) veliko za rabljen mac. mal je sicer sranje, se opravicujem izrazu, ker ne vem kok je star. tako da predpostavljas lahko da je ene 1 leto, po moje nic vec.

ok
sedaj pa neham ker drugace bom jutri spet dolgo spala.

lepo se imejte in LP

Lea

No comments:

Post a Comment