Friday 11 March 2011

Update

pozdravcek

evo sedaj sem v Tsukubi, pri Katji. sem sm prisla v torek zvecer; danes pa je petek, ce se ne motim. wow gre cas hitro.
Nasa vecerja (Liam in Sergio)
no kakorkoli ze, katja ima lustno stanovanje skupaj s svojim dragim in Liam-om. prve dni smo bolj pocivali, pa ... nic delali. smo pa jedli v sredo Nabe. to je en velik lonec, ki ga das na sredo mize, notri sreses neko ... mesanico, po moje kot ce bi dal pri nas juho iz vrecke. potem dodas ko zavre, se meso, zelje, gobice in pac drugo zelenjavo katero bi rad jedel. ze prej je katja skuhala riz, tako da skupaj jes riz in iz lonca; kjer se kuha ven jemljes meso in zelenjavo, ki jo prav tako proti dodajas, da se kuha. bilo je zanimivo, saj sem prvic jedla tako, pa tudi dobr. 


vceraj smo sli do Ami oz. v blizino, kjer imajo center outlet. tle je bilo oz. je vec trgovin, tako da sem lahko pogledala ure. sicer sem res full hotla kupit uro od seiko. sej so tudi imeli eno lustno uro. taka majhna je bila notri je imela nekaj podobnega skoljki, plava barva drugace, pas pa je bil srebren. lustna urca, sem bila sigurna da ne bom nasla boljse. 
no pa smo sli vseeno se mal okrog, je bila potem se trgovina od citizen in sem si probala ene par, potem na koncu sem pa se eno probala in je bila ... perferkt. pase na roko, velikost je glih prava;, sicer nima datuma ampak ok pa se ni na baterijo ampak je solar.
moja nova ura :)
smo potem sli s katjo se v eno, kjer pa niso imeli nic lepih ur. potm sta sla pa kati in sergio mal po trgovinah jaz pa sem sla nazaj v seiko, kjer sem se opravicila da delam tezave in potem spet probala. ker sem prej imela na roki uno od citizen, je bila ta se bolj ... ne ok. sem potem prodajalki razlozila, da mi je seiko zakon firma in da bi rada seiko uro, sam da na zalost te sivi packi ne pasejo na mojo roko. potem sve se 1x pogledale ure. na zalost ni bilo nic takega. sem se opravicila in potem sla nazaj do citizen; se 1x uno probat. tam sem se potem pogovarjala s prodajalko, je bilo kr zabavno se pogovarjat. no na koncu sem jo potem kar vzela. ura drzi 7 dni ce jo das v skatlo, drugace pa je solarna. garancija je 1 leto. je bila ta prodajalka tudi full prijazna. skuapj sve se kr mal nasmejale, pa seveda je vse zrihtala tako da mi je bilo ok.

Katja in jaz pred 120 m budo
po nakupih, smo sicer razmisljali ce gremo kaj pojest, sam ker ni bilo nic takega smo sli naprej do Daibutsu (velika buda). vsopnina je za park, ampak ni prehuda. no buda je velika 120 metrov. park okoli pa mora biti zelo lep ko zacne vse cvetet. (prilagam sliko)

v tsukubi smo sli nekaj pojest; takoyaki (ocvrta hubotnica). je bila kr v redu. pac ni nekaj kar bi lahko jedla vsak dan ampak vseeno dobra. to je hubotnica, narezana na manjse kose, dana v neko zmes zelisc, tsta al neki takega, pa potem vse skupaj ocvrto. dobis ene 8 majhnih kroglic, ki so cisto dost oz. zame je bilo celo prevec.
doma smo potem malo gledali Modern family, jaz sem si nardila potem se solato, pa igral igrice na ps3 in wi. street fighter 3 mi sicer ni sel najbolj, ceprav sem nekajkrat zmagala. po moje zato, kr sem imela sreco. ampak je bilo cist lusten igrat. ko sva potem igrala mario cart pa ... to sem, ce se je le dalo, padla v vodo, tako da me je zmeraj moral nekdo resevat. sploh mi ni sel. sem bila skoraj vedno zadnja. that wasnt nice. 
ko je prisla katja domov od ucne ure (1 urco je ucila anglescino) me je sergio nastimal gta 3 al keri je pac zadnji, da bi igrala. onadva sta sla spat. no in to je potem zgledalo tako; jaz sem se zaletela v vse v kar se je dalo zaletet, avto se je parkrat vzgal, policaji so me parkrat ujeli in mescani prebutali. niti prve misije nisem mogla koncat. igrat na konzole je prevec oz. fullllll drugace kot igrat na komp. no sem potem obupala in sla kaksno urco za njima se sama spat.

pogovarjala sem se tudi z rui in shintaro, pa mislim, da se mi ne bo uspelo dobiti z obema. na zalost imata oba cas isti dan isto uro. murphy bi lahko vcasih tudi MAL POCIVAL!!!!!!
no ampak kako se bo to izteklo bom se vidla.
grem sedaj po usb, da dodam slike.

evo dodane

to je porocanje o tem
mogoce bom dodala se slike za nazaj.
LP

Lea

No comments:

Post a Comment