Friday 4 March 2011

Takamatsu

Pozdravcek
Sedaj sem v Takamatsu, Skikoku. To je glavno mesto Kagawa-ken, ima 350.000 ljudi, pa zelo razpotegnjeno. Veliko bolj kot ljubljana, ce sodim po tem kako dolgo se vozimo iz enega kraja na drugega.
Kot sem ze omenila sem odsla iz osake vceraj popoldne. Potem sem sem pripotovala brez vecjih problemov, celo zgodilo se je nekaj lepega. In sicer, me je ena japonka takoj v osaki nagovorila ko smo stali v vrsti za na vlak. potem sve se pogovarjali v anglescini/japonscini skoraj eno uro, dokler ni morala iti dol. Se je celo ponudila, veckrat, kar lahko pomeni, da je mislia resno, vsaj upam ker ce pridem akj po tej poti nazaj bom sigurno poklicala. Mi je dala telefon, pa mail od telefona, in mi je rekla da mi razkaze tisti del kjer stanuje. ima drugace 3 majhne otroke, 2 sina in eno hci (4 leta), za sinove je povedala samo v katero solo hodijo. ona pa je drugace stara 36 let. Ima pa je Chie, wow kok sem dobra, se vedno se spomnim. hihi
no kakorkoli ze
japonsci me vsi cudno gledajo ko hodim z nahrbtnikom okrog, kokr da sem pa cisto zares cisti Gaikoku (nezemljan po njihovo), sam ok. se nasmehnes in gres dalje. rect se mi itak nobeden ne upa nic. ok skoraj nobeden. :)

da najprej razlozim se malo kje sem ...
 oz bom od zacetka.
ko sem prispela na postajo v Takamatsu je bila ura 20:36. stopim ven iz vlaka, na kar se spomnim, da sem pozabila pogledat, kako je zenski ime s katero naj bi se dobila. ... je vse kar lahko recem za svoj izgovor. no potem sem se seveda ostavila in 100 let, dobesedno, ... ok mogoce ne dobesedno, iscem kje imam to napisan. sem potem najdla ter sla k Takako. hihi to ime sem morala pa spet pogledat. grozna sem, vem ja
no kakorkoli ze

so me zunaj pocakali ona in njena mami, ter smo se z malim avto, zelene barve odpeljali domov. kr nekaj casa je trajalo, da smo prispeli, tukaj pa nas je pricakal pesek, Gero in oce od takako. v prtlicju imajo kuhinjo in dnevno sobo z fulllll ogromnim tv-jem. No sam to pozneje. smo nadstopje visje, do moje sobe. tle je bil problem, ker sem si jaz prej dala ruzag dol, sedaj pa ga nisem vec mogla dvignit. tako so poklicale zenske brata, ki ga je odnesel v sobo. soba je kr velika. ceprav so skoz ponavljal, predvsem takako kako je hisa stara in ... se meni to cisto nic ne zdi. soba v kateri sem, je drugace od mlajse sestre, ki pa je trenutno v maleziji. meni je prav. sama soba je 1x vecja od moje, drugace, za une ki vejo kok je moja velika. ima pojstlo, ki ima ogrevanje, ceprav je rahlo cudno spat na tem. grelnik, potem pa seveda mizo, omaro in to.
Zgoraj so se soba od Takako, ki ima notri se tv, prevelik za tako razdaljo po moje, soba od brata, katere nisem vidla, pa soba od starsev, ceprav se mi zdi da more biti tam hodnik, pa malo vec prostora. Mi ni treba posebaj poudarit, da tudi tega se nisem videla.
Spodaj je WC, v katerem je vec elektronike, kot jo imajo nekatri doma. kopalnica, z locenim delom za umivat, pac tus in bana. v denevni sobi je poleg tv-je in racunalnika, mac lepo prosim, tako da niti ne vem kako se ta zadeva prizge, tststs meni. potem bom mogla pa se prosit naj mi pokazejo kje usb lahko prikljucim. spet sem zasla. no poleg tv in raca imajo se dvd pa ... niti ne vem kaj tako da se ne bom spuscala. mislim res vse. upam da pravijo da je hisa .... ne prevec dobra, sam ker so japonci, pa se nocejo hvalit.

no potem so mi dali kare-rice, ki je malo poudarek po njihovo na malo pekoc. to je bilo tako pekoce, da jaz nisem mogla jest. sem pocasi riz pojedla, pa malo namakala v "omako". potem smo skupaj gledali tv, se pogovarjali in so mi povedali da tudi oni veliko potujejo, res veliko. veliko vec kot jaz so ze videl, vsi. pa slike od nove zelandije so mi pokazali. res super. je brat tam delal eno leto na working holiday visa. takako je pa isto delala v avstraliji. :)
tudi moj caj, jagoda-vanilija smo probali, pa jagode so imeli. res so super. dobro anglescino govori samo takako, brat malo, oce se manj, mama pa nic. ampak se sporazumemo cisto ok.
spat smo sli sele cez polnoc. segrela sem si sobo pa pojstlo, se pokrila s tremi kovtri ter sla spat.
danes sem se zbudila sicer ze prej, sam zadnjic, ko sem tudi ostala ob 11ih. je bil doma samo oce. potem sem se stusirala pojedla zajtrk, medtem je prisla nazaj mama, ker je snezilo, kamor je mislila iti. Po zajtrku smo sli v park Ritsurin kouen. Je bilo FULLLLLLLLLL lepo. najboljse od vsega je bilo vreme. Mal je bilo sonce, mal oblakov, najboljsi pa je bil sneg, ki se ni mogu odlocet a bi padal al ne pa kako mocno pa kje .... res je bilo smesno. v enem trenutku si bil cist v snegu, tistem pravem, naslednji je bil sonce, cez se en trenutek, pa si videl sneg mal naprej padat. zakon. kaj takega se nisem vidla.
no park je drugace tradicionalen, blazno velik. smo billi notri ene 2 uri po moje pa nismo vsega videl. ko to cveti, cez kaksen mesec ali dva more biti fulllll lepo. sej imam slike, bom probala tudi katere potem dodati. park ima drugace vstopnino, sam mi niso pustili nic placat, tako park kot parkirnino. kako to drugace izpeljes. jaz sem ene parkrat rekla da bom jaz, imela denarnico in vse pripravljeno, sam nista pustila. ko smo sli jest, ramen, ker sem ugotovila, da sem blazno zbircna, kar se tice japosnke kuhinje, nic mi ne ustreza, je bila ramen z svinjskim mesom, sem mislila da je vedno govedina. bilo je .... drugace kot se spomnim. no kakokoli ze tudi tukaj niso pustili da placam. resno ne vem kaj narest. a se jih more potem kam ven povabit. moram kaj kupit. kaksen je protokol, da ne bom izpadla, ... cudna.
sli smo se do trgovine, kao city park, sam vecje. kao najveci nakupovalni center tle. sli smo pogledat ure zame in nabavit hrano. ure niso imeli na zalost. ena je bila ok, sam ne fullll.

no sedaj pa smo nazaj doma in pridno pisem.
kmalu bi se morala vrniti tudi takako, tako da moram pocasi zakljucit. upam da me vsi ogresate :-P

LP

Lea

ps sem pozabila povedat. v vsem dnevu nisem videla enega samega tujca. upam da res ne bom sama!!!

No comments:

Post a Comment