Wednesday 9 March 2011

Potovanje - part 2

evo pa se obljubljeni posti iz mobija

9:59 PM (14 hours ago)
OK. Tole pisem iz mobija tako da bodite prosim prizanesljivi.
najprej zelim vsem zenskam en LEP DAN ZENA!



Ok na tem vlaku ki sem bi mogla prit cist do Tokya, sam pa moj plan kaze kot da moram vmes se enkrat prestopit. ... (+_+) bom ... ok sem vprasala tle nasproti eno kdaj pride ta vlak v tokyo in pride 14 minut kasneje kot meni pise. zgleda da bom vseeno prestopala. upam da bo tudi v unem tok prostora kot tu.
Sam bi bilo fino ce bi dobila un vlak ob 23:15 za Tsukubo. ok sporocam da je ta vlak sicer mal bolj zaseden sam se vedno ok.
da vidim ce ga lahko ucim pisat da bi bilo to hitreje.
OK ne najdem.
ma ne da se mi tle tipkat na telefon.
grem jaz mal probat spat
LP Lea



10:15 PM (13 hours ago)
DAMN nesreca se je zgodila upam da ne bomo predolgo stal. enkrat je bilo to cist predolg. je rekla da je ... ok se premikamo. upam da ni bilo nic resnega kot samomor. pa pls sedaj pohiti. ker imam jaz sam 4 minute lufta v Tokyu. pls da bom imela dost casa.
over and out


DODATEK

vse vlake sem ujela tako kot bi morala!

LP

Lea

No comments:

Post a Comment