Monday 7 March 2011

stanovanje

ok
sem mi je od prej ostalo za opisat samo se stanovanje.
po vsem povedanem, sem rekla, da bi rada videla stanovanje in to, pac da videm, kaksnega mi je zrihtala. vmes me je enkrat orenk prestrasila, ker mi je reki probala razlagat, po moje, kako tujci ne dobijo drugih stanovanj kot takih zraven kriminalcev in to, sam je govorila, kot da je ona takega dobila. tako da sem po moje ene 100x preverila, kaj je s tem mislila.
no pa sve se odpeljali do stanovanja, ki ga je ona sicer najela na svoje ime, sam ve ta ki oddaja, da bo tujec notri.
no od sole je oddaljen 10 minut hoje, okolica je trenutno najbolj in ocitno v takamatsu, ker je to nov del mesta, ceprav se od centra nahaja 3-4 km od morja okoli 6 km.  to mi je ona povedala, sam ni zdela se najbolj prepricana v to, tako da bom se mal preverila, v tednih ki pridejo.
sama stavba mora biti kar nova po mojem mnenju, nahajam pa se v prtlicju. to je sicer rahlo dvignjeno, ni tako kot pri nas, sam vseeno si pac v prtlicju ne prvem nadstopju. ceprav se mi zdi da oni recejo temu 1. nadstropje.
nahaja se na koncu, oz je zadnje od treh. cela hisa ima po moje se 1 najvec 2 nadstopja, tako da to ni velika zgradba.
ko odpres vrata je najprej omarica levo, kamor se da cevlje oz. kjer se vsi sezujejo. potem je preostali del stanovanja dvignjen za ene 20 cm tako kot pac povsod na japonskem. takoj naprej se nahaja mali hodnik, kjer so ena vrata v kuhinjo (levo) ter naravnost je ena soba, ni sedaj full velika ali full majhna. pac soba. sigurno pa kdaj ne bom imela nic za delat in jo bom zmerila. celo stanonovanje ima tla iz parketa, ... se mizdi. al pa nekaj kar je podobno. spredaj imam skoraj celo steno vrata balkonska ter balkon, ki sicer spet ni velik, pa v prtlicju tudi ne vem ce kaj pomaga, ampak bomo videl. imam ga.
ven se vidi v sosednjo hiso, ki je baje od lastnikov. zaves se ni bilo, sam mi je obljubila, da bom dobila zavese (zelene) in pojstlo. zraven je se ena ogromna omara v steni. omara bo sigurno dosti velika.
kuhinja je majhna in ima dvoja vrata. ena vodijo v wc, nas stil; druga pa v kopalnico, ki ima tus in banjo, njihov stil.
kuhinja ima za enkrat samo omaro in en mali stedilnik na plin, pa mali hladilnik, kot receno pa mi je obljubljena se pecica.
v kuhinji je zraven ena ... tako kot pri nas poceni tus pa sem vprasala, kaj je to. mi je razlozila, da je to za pravlni stroj in da ga itak ne rabim, ker imam zraven pravlnico. sem rekla da bi ga jaz vseeno imela, ker sem pac rada cist in tako. je rekla da ga bo probala dobit.
potem mi je se rekla, naj lepo prosim, ko bom enkrat odsla pustim vse stvari v stanovanju. ... .................. kot da je treba to posebaj poudarit!

pol me je peljala domov, kjer sem pac takako vse povedala, in mi je rekla, da me bo spoznala z eno kanadcanko, ki tle dela ze nekaj let, pa se z dvema japonkama, sam potem v aprilu, ker mene ne bo niti nje.

Kot receno tle so vsi the best.

sedaj pa moram spet iti, ker je takako prisla domov, in greve v stanovanje odnest moje stvari. kje bom danes spala, po pravici niti ne vem.

LP
Lea

No comments:

Post a Comment