Friday 4 March 2011

Onsen

Pozdravcek
danes se javljam se 1x in sicer da porocam, da je danasnji dan super!
doma je bila vecerja SUPER, imeli smo tenpura. sem se na zacetku orenk prestrasila kaj bo spet to, ker ko gres ven jest je to ... nekaj morskega pohanega. no pa je pri nas vsaj bilo svinjsko meso pohano, sam to so taki mali koscki za 2x v usta, potem je pa zraven se pohana zelenjava, kot paprika, gobe, eggplant, bucke pa neke vrste solata. za moje pojme bi lahko bila zelenjava malo bolj slana, sam so zato dali ena posebna omaka, ki je zato da je dovolj slano. zraven je potem se riz. aja pa zelj, surovo.
FULL je bilo dobro. sem se orenk najedla. mjami lahko semo recem.
no in med jedjo smo gledali mal tv mal se pogovarjat. na tv je bil ncis, seveda *winktoRok*
no kakorkoli ze, je nekako prisla beseda na onsen, pa kako je bilo, pa ce poznam in to. no in sem povedala da sem ze bila tle na japonskem in da je to SUPER. ok za tiste ki se ne veste, to je kot nase toplice, sam da ne plavas ampak se namakas, pa voda je bolj topla. poznajo se nekaj podobnega, ofuro, ki je sicer isto, sam da ni voda iz izvira, ampak navadna. tako kot pri nas razllika med vodnim parkom na bledu in smarjeskimi toplicami. no kakorkoli ze.
je rekla takako, da je mislila mama iti ke, pa mene zraven povabit, sam da ji je ona rekla, da bi bilo to verjetno cudno zame. potem pa ko je vidla da pozna, me je vprasala, ce bi sla. in jaz seveda ITAK DA BI.
no takoj po vecerji smo potem odsle, rekle so, da zelo blizu doma se nahaja (ok ta stavek je cuden), sam bilo je stran tam okoli 20 minut.
so mi doma dali brisace in smo sle. tam smo se preobule in mama je castila nas vse. no tam smo sli potem notri. moski in zenske imajo loceno, za vsak primer povem, ce kdo ne ve.
OK se pravi smi sle notri, in gresta takoj v bazen. se mi je zdelo cudno, sam sem sla pridno za njima. no tam sem potem vprasala, ker prej mi je bilo vedno receno, da se moras prvo umiti in sele potem gres lahko v bazene, ko si cist. to tudi vedno pridno navedem kot razliko z nasimi toplicami. no kakorkoli, so mi razlozile da lahko kakor hoces, tako da smo bile najprej notri v toplem bazenu. tle sem nam je pridruzila ena zenska z malim sinom, ki me je skoz ampak res skoz samo gledal, nobena sprememba obraza ali kaj drugega. ostale so se pa smejale ta malemu :)
no smo potem sle v zunanji bazen, mrzlega (33 stopinj). no ko je bilo tistega dosti v vrocega, ki naj bi bil 36. po moje je nekje narobe zmerjena temperature, ker se le-ta res pozna. no v ta vrocem bazenu smo se spet pogovarjali z uno zensko od prej, ki je v resnici iz tajvana. in smo se pogovarjale. bilo je nice.
ok bom jaz raje zakljucila, ker je ura ze skoraj polnoc, pa se tv je prizgan, tako da mora biti ta dopis cuden.

...
ja raje potem

se slisimo


Lea

No comments:

Post a Comment