Saturday 26 March 2011

Cudno vreme

Pozdravcek vsem

sem danes prepesacila vso pot do sem, pa ... nekako ne vem kaj bi delala. na netu bi si jaz pogledala filmcke, pa imajo youtube zablokiran ... mogoce si bom potem pogledala sinfest pa podobno.
vreme je pa ... ko sem se zjutraj koncno spravila iz postelje je bilo lepo soncno, sem oprala perilo in ga "obesila" pospavila, k sreci, posteljnino nazaj v sobo (jo dam kot japonci dostikrat ven luftat) ter sla na pot.
najprej niti nisem vedla kam naj grem, ker se mi do mesta ni dalo pesacit, potem pa sem enostavno zacela hodit, in ko sem ze prispela do youme town sem pac sla naprej. nekje na sredi poti je potm zacelo prsit, neko mesanico med rahlim dezjem in cudnim snegom. nic kar bi te resnicno zmocilo, sam pac nadlezno, potem spet sonce, pa spet ...
no sedaj sem notri in ce pogledam ven je zunaj oblacno. upam da se bo popravilo in bo soncno, ker je full lepse hodit v soncu.

drugace sem pa pozabila omenit. ko sem bila v Tokyu sem se srecala z Ayumi in njenim tipekom. je tokrat Japonec :-) V Tokyo sem takrat odsla iz Tsukube, ker sem ze imela karto kupljeno za izlet v Tokyo pred potresom. Razlog je pa bil predvsem ta, da nisem imela v Tsukubi nic za delat, pa se vode ni bilo. Tako sem se zmenila z Ayu, da se dobive ter da se pri njej lahko stusiram . Mal cudno je bilo vprasat, ampak ... desprate times desprate needs al kako gre ze to. 
Okonomiyaki - stage one (tako dobis)

Okonomiyaki - stage 2 (peces)

Okonomiyaki - stage 3 (specen)

Okonomiyaki - stage 4 (na krozniku)
No po tusu in caju ter krajsem pogovoru doma, smo odsli jest. in sicer ...... OKONOMIYAKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ti je moja japonska najljubsa hrana. FULLLLLLLL dobr. Sem tudi pridno slikala, tako da prilozim slike. ... Sedaj ko sem se spomnila, bi pa to danes spet jedla. Sam je problem ta, da jaz tega ne znam pripravit. Sej baje ti lahko tudi uni v gostilni to pripravijo, sam ....
Bom rekla Takako, ko pride nazaj, ce gremo skupaj se z Sumi. TO JE FULL DOBR - morate probat, ce pridete oz. ko pridete na Japonsko!!!!!!!

No comments:

Post a Comment