Monday 7 March 2011

Vrtec

OK
da zacnem na zacetku. ... kjer koli naj bi to pac ze bilo. ok se pravi sem preden sem sploh sla na japonsko poslala nekaj prosenj, ok kr nekaj in nekatri so mi odgovorili, ok dva. sam se mi je en zdel mal cuden, tako da se nisva vec slisala, ta mi je pa odgovorila in je bila ... meni se je zdela ok. je rekla da bi me pac rada prvo videla, preden se odloci, tako da sem si kupila karto in kmalu za tem odsla / prisla sem. karto sem imela mal srece mal vztrajnosti. tako da sem na koncu dobila karto pod 800 euri, pa datum je fleksibilen, tako da ga lahko spremenim, ce to zelim, seveda za ceno.
no ko me je vceraj takako pripeljala, me je ona ze cakala, mutsumi ji je drugace ime. sem se poslovila od takako in pozdravila z njo. me je vprasala, od kod poznam druzino pri kateri sem, in ko sem ji razlozila, je bila ... wow pa res verjames ... kao da je to kaj slabega. isto je rekla zase. si kr prisla sem zaradi mene, wow.
no je sve potem sle do vrtca in sve se vmes pogovarjali. me je pohvalila glede moje anglescine, kao no pa dobr govoris. potem mi je pa naprej razlagala, da imajo japonci predsodek, seveda ona ne, da pac tisti, katerim to ni materni jezik, ne morajo to govorit dobro. to je full poudarjala. da sole sedaj zelo spodbujajo ucenje anglescine, in zelijo cimvec native speaker (govorec maternega jezika).
...
ok nadaljujem kjer sem vceraj koncala
da ne bom prevec dolgovezila. sle sve do vrtca. ki je nova stavba, oranzna. notri so nove mize, pa igrace za otroke, kuhinja, wc, tus (ker se baj otroci tusirajo tudi), wi-fi naj bi tudi imela. tako da lahko tam uporabljam internet ce zelim. je rekla da lahko tudi tus uporabljam. tako da bom tudi to se vidla.
no zgornje nadstropje je stanovanje, po moje, v katerega naj bi se naslednjo leto vselila hci. aja pa v prtlicju ima na drugi strani prostor za priprvi japonskega caja, se pravi tatami, pa prava drsna vrat in ... je rekla da bo to pokazala kako se dela in da bom lahko potem jaz .... upam da ne ucila, sam po moje je mislila sodelovala.
no vsedla sve se v predsobi in se pogovarjali.
v soli oz. v predsolo je bilo sedaj sprejetih 3. je namrec vrtec odprla v februarju, pri njih pa se v malo solo prijavljajo v novembru in v vrtec v januarju. tako da je vse t e datume zamudila. rekla je da ima 2 zagotovo, tretja bi rada mama prvo mene vidla (pac nisem native in more prvo preverit). rekla je tudi da je nekaj dodatnih mam, sam zelijo videl pac mene. ceprav to mislim da nima se cisto porihtano. na vprasanje ce bo vrtec odprla tudi za samo 3 otroke, je rekla da bo. sam vrtec je narejen za 3 x 12 otrok. sobe se dajo pregradit, ceprav mislim da bodo na zacetku kar vse odprte. slikala bom vrtec kasneje pa podala slike. zunaj naj bi bila zelena trava do aprila. sedaj je se celotna okolica rjava.
potem mi je povedala da bom imela poleg otrok se 2 x tedensko poucevanje, ce se lahko temu tako rece malih otrok (2 leti) skupaj z mamo po 80 minut. to je med delovnikom, tako da je ok. de;avnik pa traja drugace od 9 do 17. v vrtcu bom samo jaz, pa mutsumi, vecinoma pa samo jaz, tako da sem kr vesela da je otrok tako malo.
potem mi je naprej razlozila, da ji bom pomagala sestavit urnik, pa te stvari, to se mi zdi cist ok, tako bom vsaj lahko kje kaj dodala, pa bo zato se tok boljse. je rekla da imajo oz. da bi mame rade imele kaksno ceremonijo, ko se otroke sprejme v solo. sem ji predlagala da se lahko naredi kaj z baloni, lahko se tudi kaj spece, tako naj mi prosim nabavi pecico, ker brez tega bo tezko, kakoli UZITNEGA naredit. pa mislim da je bila kar zadovoljna z mojim predlogom.
povedala je tudi da je sicer eno ze imela zaposleno od januarja, eno americanko, 22 let, da pa una ni bila nic samostojna, vse je zelela da se ji pove kaj dela in na splosno se nista ujeli. ne vem s katere strani je prislo, sam na koncu sta sporazumno, vsaj tako pravi, prenehali delovno razmerje, tako da sedaj dela ta mala v enem drugem vrtcu, kjer imajo 30 otrok, je rekla mutsumi.
no kakolrkoli ze, pri vizi se je potem rahlo zataknilo. ker mislim da se nic kaj dosti tukaj naredila, o drugi strani pa je delala na vladi, tako da .... *fingerscrossed* delati naj bi zacela 1.aprila, od 15. marca naprej pa moram biti tu na razpolago, ce me bo hotela kaksna mama spoznat.
potem sem spoznala se njeno hci, ki je drugace zadnji letnik na univerzi v osaki ter moza in psa. vsi delujejo v redu. mutsumi sem potem se prosila za telefon, da mi ga pomaga zrihtat, tako da sve sli po telefon v softbank na kartico (prepaid) in imam sedaj telefon, mail (tam imajo telefoni maile, ne sms). sem pa mogla posebi kupit telefon in polnilec tako da .... BEDAKI!!!!!!!!
je to nova pogruntavscina kako denar vlect ven. ampak tle bolj mal lahko naredis. telefon niti ni bil tako poceni; 9800 + 800 sam pa vklucuje zraven se 3000 yenov kartico, ki jo pa moras polnit vsake 2 meseca, al pa denar zapade. vsak mesec placas 300 yenov za maile, ostalo so pogovori. ti pa pridejo 90 yenov na minuto, kar je FULLLLLLLLLLLLL. ne vem pa kako je z omrezji, a je v druga omrezja vec al isto, to moram se zvedet. ni cudno da so vsi japonci na mailih in ne na telefonu. moj mail je drugace, za tiste, ki mi morajo kaj na hitro sporocit zelo izviren in sicer lea-je-pridna@softbank.ne.jp
na koncu pogovora mi je dala en list, ki dvomim da bo zadostoval, kot pogodba za podpisat
.... me je mama povabila da grem z njo v trgovino se slisimo kanseje

LP
Lea

No comments:

Post a Comment