Sunday 6 March 2011

dodatne informacije

ok

da sedaj dodam, kar sem obljubila:
najprej za uro, imenuje se Grand Seiko in je (spring drive)
tukaj je take Seiko catalog, sam na zalost ne nadjem v pdf, ampak je nekdo sam skeniral, za slucaj, ce koga zanima.
http://forums.watchuseek.com/f304/seiko-2009-2010-watch-collection-catalog-jpn-ver-328566.html

kaj sem potem se obljubila .... slike sem sicer naredila od ceste, sam danes dezuje tako da na zalost niso dobro ratale, bom to naslednjic.

aja, pa ce koga zanima oz. ce ste brali po vrsti, se sedaj ze bolje pocutim. ni bil kriv mleko al kaj podobnega od hrane, ampak kar moje telo, ker ... pac je prisla na obisk teta. :(
pa glih sedaj ko naj bi potovala.

danes sem tako del dneva polezala, drug del pa sve sle s takako po trgovinah. hrana, elektirka, za dom .... pac ona je rabila. jaz sem samo sla zraven, ker se mi ni vec dalo biti doma.

odpisala sta mi tudi dva, tako da Katjo bom sigurno sla obiskat, ima k sreci isto sedaj mal frei, tako da bo cool, shintaro mi se javi, kdaj bo imel cas, je nekaj busy, rui mi pa se more odpisat. upam da je dobila moj sms.

odpravila se bom jutri popoldne v svoje nove stanovanje (aja moram se o tem spisat), tam bom en dan, upam da je elektrika in to vklopljeno, pa pojstla ... bom potem pisala se uni, da preverim. potem bom en dan pri meni. nato pa za kaksen teden mal okrog, verjetno do tokya in nazaj sem. 

ok

grem jaz sedaj rajsi pisat kaj je bilo vceraj, da vam bo jasno in preden meni vse zbledi.

LP

Lea

ps-rac je star 2 leti. nove laptope imajo od 46k-120k yenov, mac pa okoli 120k. sam verjetno bom prvo probala starega kupit. .... ceprav ko sem sla danes s takako v trgovino, mi je rekla naj ji povem ko bom kaj tehnicnega kupovala, da mi pomaga, ker vedno dobi dober deal, potem pa se ceno dodatno deala :) me na nekoga spominja ... na koga le *winktoyouknowwho*

No comments:

Post a Comment