Friday 11 March 2011

Potres

ne vem kok ste slisal, sam smo imeli danes tle v tsukubi, in celotni japonski. pa  baje niti ni bilo najhuje to da je bil potres amapk tsunami, ki je sledil.
midv sve danes sle s katjo mal ven do centra po karte za vlak, ki so tam bolj poceni, in ko sve se vracali sve najino kosilo pojedli zunaj v parku.
ko sve tako tam sedeli in jedli kosilo sta se ostavila dva korejca in smo se potem pogovarjali. onadva sta v tsukubi zaradi nekega eksperimenta in sta hotla mal pogledat si zanimivosti tsukube. smo ugotovili da jih ni.
ko je bila ura skoraj 15 smo se vstali, ker naj bi danes prisla na obisk ena kolegica od katje malo po 15. In ko smo naredili par korakov sem zacela hodit nekam cudno. sem najprej mislila da je po strani \ tako nekako pot, potem pa je zacelo trest zmeraj bolj. smo se nekaj casa hodili, potem pa smo se ostavil. kmalu smo se vsi prijeli neke plosce ter smo klecali. potres je (spet trese) bil fulllllllllllllllllllllll dolg. 
ko je bilo potresa koncno konec smo pogledali okoli in so japonci vsi klecali. iz stavb so vsi pobegnil. sta unadva korejca rekla da je bil to njun prvi potres. za mene je bil to najbolj mocen. zunaj jih naceloma ne obcutis tako mocno. sam tle pa niti stat nisi moral.
potem smo sli naprej in se cudili kako mocan je bil. unadva sta nato sla po svoje midve pa domov pogledat ce je vse ok, pa ce ni slucajno kaj narobe zaradi plina. ko sve seblizale hise, so bile nekje po tleh kritina od streh in zunaj ljudje. ko pa sve prisle do stanovanja je bilo pred stanovanjem na tleh tisto za gasit ogenj. v samem stanovanju pa je bila na zacetku mala poplava, ker je bil vrc za zalivat roze tam. v stanovanju pa je bil tak nered... TV je bil na tleh; k sreci je padel na tla naravnost in je tako ostal neposkodovan. v sobah so bili predali vrzeni ven; v sobi kjer sem jaz so bile knjige povsod; tudi pod omaro. pac potres kot si predstavljas, je bil mocen in je naredil skodo.
midve sve potem spet pobegnile ven, ker je spet zacelo trest. (hihi je katja koncno uspela priklicat sergia 20:05, so vse linije zasedene .... SKOZ) zunaj je katja razmisljala kaj naredit glede otroka, malo sve pocakale ko je spt zacelo trest - ORENK tokrat, spet smo se vsi sklonili, katjo pa je se bolj zacelo skrbeti za sina in moza. njega nisve mogle prikllicat po otroka pa sve se odpravili. tam smo prevzele otroka, ter prisle domov. tle smo ostali zunaj vse skupaj do malo cez peto, se pravi malo vec kot dve uri od prvega potresa. potem pa je zacelo pihat in sve sle notri. vmes sem jaz mal pospravila, da je bilo za kam iti, pa pobrisala da je bilo suho in smo se preselili notri. tle sve vklopili nazaj tv, le-ta se  je namrec izklopil , ker je dol padel. tle sve ugotovili, da je potres povzrocil tsunami, ki je po celotni vzhodni obali japonsko od hokaida do okinawe povzrocil skodo. prvi potres je moral biti najbolj mocan in je bil 8.4, kaj je bilo z tsunamijem, ne znam povedat, sam je naredil veliko skode. slike so ... grozne.
no potem sve se s katjo zopet odpravili ven da bi kje dobili kaj vode, saj je ni bilo vec iz pipe. po dolgi voznji sve prisle do sklepa, da so vse trgovine zaprte, tiste male ki pa so ostale, pa nimajo nicesar vec. vmes ko sve se vozili, sve zopet zacutili potres. sam v avtu ne mores reci kok je mocan. ko sve prisle domov je po tv se spremenilo kok je najbolj mocan potres bil na 8.8.
moram pa rect da je kr malo bedno oz FULLLLLLLLLLLLL bedno, ker se se kr trese, vsake toliko, malo bolj malo manj, seveda ne vec tok kot je bilo prej, sam vseeno.
stanovanje sva vmes pospravili, otroka je katja tudi nahranila, sam so pa vmes nehali vozit vlaki in tako sergio ne more priti domov. full ljudi je vstalo v tokyu ali pac tam kjer so bili v casu potresa. danes se mora veliko ljudi znajti kakor se ve in zna. upam da bodo do jutri vlaki ze bolje vozil, saj sem zmenjena v tokyu in bi bilo res bedno ce bi mogla vse odpovedat.
drugace so pa vsi v redu, so mi javili nazaj. dol v takamatsu niso niti vedel do porocil, tako da so uni v redu. mi je takako celo napisala, da lahko pridem s to druzino pri kateri sem k njim ... a niso dobri. itak da se ne pride, sam vseeno se mi zdi fino da se nekdo skrbi :)

danes bo spanec verjetno bolj rahel. v sobi je sicer vse pospravljeno, sam vseeno.

no pa sem dozivela se en potres na japonskem o katerem se bo verjetno nekaj casa govorilo.
sedaj pa naj se zemlja ze 1x umiri, ker imamo vsega dovolj. pa linije naj bodo tudi pocasi sprocene; da bomo lahko govorili po telefonu.

JAZ SEM OK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sam orenk pretresena :-P

No comments:

Post a Comment