Thursday 24 March 2011

Update - pot

da povem prvo nekaj o poti nazaj sem (tokyo-takamatsu)

Na pot smo odsli sredi noci - dobesedno.
dan poprej smo pregledali, ce bo vozil tsukuba express normalno al bo kaj kasneje in je bilo receno da bo vse v redu vsaj na zacetku dneva. Moj cilj je bil priti cim prej ven iz Kanto obmocja, ker so tam ravno v tistem obdobju zaceli vsiljevati varcevanje elektrike.
No spat smo se odpravili okoli 22-23. katja je dala se prat perilo, ... pac vse OK

Ob 1 me potem zbudi Katja, ker se je situacija v reaktorju poslabsala in smo se morali odlocit ce bomo se ostali v tsukubi ali grem nizje dol. Po premisleku je Sergio rekel, da gremo v Tokyo oz. za enkrat le juzno od Tsukube. Tako smo pobrali stvari in odsli se odpeljali. K sreci sem sama spakirala vecino stvati in sem tako jih pri Katji pozabila le malo. 
Po nekem casu, smo se vstavili na postajaliscu ob avtocesti in tam za kaksne dve urci zaspali. Ob petih smo se nato odpravili naprej in prisli v Tokyo ob pol sedmih (al neki takega). tam sem se jaz poslovila od Katje in Sergia in odsla na vlak. Uporabila sem svojo seishu karto ter se odpravila proti Takamatsu. Ko sem presedla na naslednji vlak je bilo se vse v redu. potem pa se je ta BUTASTI vlak ostavil ... bogu za nogo. kr ni sel vec naprej. enostavno nas je pripeljal do ... nekega mesta (trenutno se niti kanjijev ne spomnim vec) in tam mi je bilo razlozeno, da ne vozijo nobeni vlaki vec razen, ... Shiknkansen, pa se to le nekateri. Vlaki so vozili do tam iz tokya. niso mi znali povedat niti ali bom lahko prisla nazaj v Tokyo. Busi vozijo zvecer, in se od tam kjer sem bila bi mogla najprej do Osake in nato naslednji dan upat, da bodo vlaki spet vozili. ce bi sla nazaj v Tokyo, bi sicer lahko sla na nocni bus do takamatsu, sam ker mi niso znali povedat, da bom lahko prisla do tokya mi ni ostalo drugega kot iti naprej s Shinkansenom.
super hikari

.... no karta me je stala veliko ... 15.000 yenov ... sam pac nekaterim stroskov se ne da izognit. prestopala sem trikrat, da sem prisla do Okayama, od tam pa sem lahko vzela navadni vlak do takamatsu. Pri shinkansenih ... hotla sem jih slikat, sam sem vsakic pozabila, imam pa slike od notri. najprej sem se peljala z normalnim, nato z nozomi (pac upgrade) in na koncu se s super hikari (kar je bilo se bolje). Slika je od super ...

Ko sem prisla v Takamatsu me je tam cakala Mutsumi, moja delodajalka in me odpeljala v moje nove stanovanje. V stanovanje je dodala posteljo, posteljnino, majhno mizico, pralni stroj in nek osnovni kuhinjski pribor. V stanovanju je drugace ze klima, tako da k sreci mi ni potrebno zmrzovat.

okoli 17 istega dne me je prisla v stanovanje iskat takako, tako da sem pri njih doma pojedla vecerjo ter prespala prvo noc. naslednje jutro sve celo dopoldne hodili po trgovinah: to je Daiso (100 yen shop) in Nitori ter se ena, od katere ne vem imena. vecino stvari sem kupila v Daiso, ker imajo kot velika vecina ve, VSE!!!!! sicer je pri nekaterih stvareh treba pazit, ker so drazje kot 100 yenov ampak vseeno. Aja pa ne stane drugace 100 yenov ampak 105, ker je 5 % davek. 5% !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! namesto nasih 20

no doma sem si naredila kar se da udobno. imam kuhinjo, kopalnico, wc, in kr veliko sobo. manjka mi se miza (prava miza) in stol. Potem pa seveda racunalnik, ker brez tega je ..... life a bit strange. ni muzke, ni filmov ni nicesar.
sedaj sem si mal nove glasbe dala na mp3, pa kupila sem si eno knjigo, sicer v japonscini, ampak ok, pa od doma sem si prinesla kr nekaj Sudoko krizank.

drugace pa me cez dan tako navadno ni doma, ker je doma mrzlo, meni se pa ne greje sobe z uno malo klimo napravo. tako cez dan pohajkujem, tako da sem pocasi zacela cutit noge in raziskujem okolico. Mislim da sem ze kar nekaj stvari uspela najti, sam se zdalec ne vsega.

lahko tudi porocam, da sem zacela tect. Ta prvic sicer samo 18 minut, sam mi je pa drugic uspelo ze 25. Sedaj bom verjetno to nekaj casa vzdrzevala, da ne bom vsakic izdihnila, potem pa moram poiskat kaksno novo ruto.

AJA ... sem se glih spomnila, da pogledam kok je od doma do sem po KM.

drugace pa je moja motivacija za tek mogoce trenutno malo cudna, saj je to da me doma zebe in ce grem ven tect, mi je ko pridem dodmov toplo ;)

Se je naredil soncek ... zjutraj me je namrec mal skrbelo, da ne bo dezja.

OK
Bom jaz zakljucila in se slisimo ... pac enkrat

LP

Lea

No comments:

Post a Comment