Monday 21 March 2011

Pot nazaj domov

pisano 15.03.2011
OK
sedaj sem nazaj v Takamatsu in tudi nazaj pri Takako.
stvari se tle zadnje case tako hitro spreminjajo, da bi res potrebovala nekaj drugega kot papir, da si vse zapisem.
http://www.delo.si/clanek/144003 (tole so objavili od mene, ceprav sem zenski in ne delu samo odpisala na mail naj nehajo strasit ljudi doma; kot vedno se je pa potem naslednji dan marsikaj spremenilo)

ok pisem danes naprej
pa bom zacela s trenutno situacijo.
Sedaj kot ste verjetno opazili ne pisem vec tako pogosto. razlog ni da ni elektrike, da se je karkoli zgodilo in podobno. razlog je preprosto ta, da lea nima interneta ali racunalnika in temu primerno ne more biti na netu in pisati maile, bloga ipd.
sedaj sem v Symbol tower, kjer sem danes ugotovila da imajo internet ter racunalnike in lahko malo pisem. ob 13ih naj bi se zacela  neka predstavitev, in iskreno upam da ne bom mogla kaj govorit, ker takako ni bila najbolj jasna, ko sem jo vprasala. bom pa vidla, in porocala ko bom lahko.
danes je na japonskem (21.marec) praznik za zacetek spomladi oz. enakonocja. kaj tocno se na ta dan pocne jaz ne vem, mogoce bom pa potem na koncu dneva vedla vec.
.... ... hihihihi tam cez so obleceni v Saiormoon (ami) in podobno. jaz bi sla ke slikat. KAWAIIIIIIIII

moje kosilo
ok da napisem se kaj poucnega ....
hmmmm.... vceraj je bil vreme zjutraj se dober. tako da ko sem se zbudila (se vedno zbudim okoli 9ih), sem pojedla, pospravlja in sla malo tect. To se pravi da sem tekla 18 minut. ker sem se potem mogla se zrihtat za kosilo s takako. ob 12ih so me prilsi iskat takako in njena mama in smo sle v Youme city na kosilo. bilo je DOBR!!! ker sem vzela nekaj z rizem in solato sem lahko to dvoje se vzela. sem se orenk najedla, napila na zalost ne, ker sem imela le en kozarec vode, un caj ki so ga pa drugace stregli pa je bil fejjjjj. nekaj med cajem in kavo pa fullll mrzel; no meni ni bilo vsec.
po jedaci smo sle po trgovinah in sem si kupila en lustkan puli za samo 390 yenov. ocitno cene cez vikend full spustijo. to si je dobr zapomnit. puli je bil drugace 1150 se mi zdi.

ok sedaj pa moram iti ker se bo ocitno zacelo...

se slisimo

papa

Lea

No comments:

Post a Comment