Thursday 24 March 2011

Da naredim mal update

OK
danes je ... cetrtek. in sem koncno spet uspela priti do interneta.
nikakor mi ne uspe zrihtat mediafire al kaj drugega da bi lahko uploadala slike. se bom potem se mal zafrkavala. tuakj je namrec cas omenjen na 1 uro potem pa moras 10 minut "pocivat". sem enkrat ze mogla. :) sem sla do morja pa tam malce pojedla.
No sedaj sem zacela v soli malce bolj sodelovat. se menimo o urniku, kako naj bi zgledal ter spoznavam mamice in otroke. ok za enkrat sem spoznala dva fantka. en je bil sicer na zacateku mal ... pac drzal se je mamice ko klop. sam ko sta se isti dan vrnila nazaj je bil zelo igriv. ta drugi, Aki, pa se je sicer skozi igral, sam nic ne govori.
Vceraj smo sestavljale urnik, ... bi znal biti cist soliden, sam je veliko odvidno od otrok. ce jih bo full mal, kot trenutno zgleda da jih bo potem bo to itak po svoje dobr in slabo. Ker ce je otrok premalo moras vsakega posebaj prepricat, da res hoce to delat, kar mu das. no jutri se dobimo se za preostalo. treba je dolocit se School Rules in ... pesmice se ucit ipd. 
Pri meni je problem ta, da so mi sicer cd posnele, sam kaj ko nimam radia ali podobnega, da bi jih doma poslusala.
Knjigo katero naj bi uporabljala pri ucenju, pa mi je posodila za domov, sam je se nisem imela casa celo pregledat.
Imam se cas ...

no to je sola

una predstava ki je bila v ponedeljek, pa je bila ... filemska predstavitev ali neki podobnega.
najprej je bil filmcek, izrezki o tem kaksne so bile priprave za klavirsko tekmovanje ki je potekalu tu lani. nato pa so bili predstavljeni se 3 najboljsi - klavirski nastop. Meni osebno je bila druga se najboljsa, sam to verjetno zato ker sem poznala melodijo. Nastopali pa so skupaj z orkestrom. FINO

Nato je sledil krajsi odmor, kjer se je nabralo veliko ljudi, ki so prisli predvsem na ta drugi del. Tukaj sta bila predstavljena dva filma, ki so jih sami naredili. Vsak film je bil dolg pribljizno 40 minut in so bili kr dobro posneti.
smo na vecerji v Izakaji
Prvi film "Se-To-Ba-Na" se je sel o enem paru, ki je srecal enega duhca (starejsega moskega ki je umrl na morju) ter ga odpeljal domov v rodni kraj, kjer je bil nekoc zaljubljen. Nekaj takega. tle je bilo veliko besedila, in je bil zato malo tezji.
Ta drugi film "Yadokari" al neki takega pa je bil grozljivka. Ta je imel manj besedila, zgodba je bila preprosta, posneto je bilo FULLLL fino, glasovi in glasba so bili tudi prav dani. Meni je bil ta film FENOMENALEN!!!! imel je tudi svoj twist in se je tako ubrnel malo drugace kot si od samega zacetka pricakoval. Ce bi se ga kje dalo dobit ali pa pokazat vsaj delcek bi vam ga dala. Drugace bom pa vprasala punce, ki so sodelovale pri projektu, mogoce mi bodo lahko one pomagale.
Spoznala sem na tem "veceru" kar nekaj novih Japonk, s katerimi sem sla na vecerjo in smo sedaj v mail-stiku.

takako je odpotovala vceraj v New York, tako da trenutno poznam bolj malo ljudi tle. ... drugace pa vsak dan FULLLLLL hodim, ker pac nimam se kolesa. Vse trgovine so oddaljene od mene kaksnih 20 minut sam seveda vsaka v svojo stran. Do sem, centra/morja ... je eno uro hoje. danes sem sla po glavni cesti (se pravi se nisem zgubila) in sla sem malo hitreje. do une prve stavbe kjer imajo net sem rabila 50 minut, potem pa se nadaljnih 10 do sem.
tam, I-pal al neki tazga mi ni prevec bilo vsec. ... pac ni bilo
tle je boljs. sem si naredila kartico in sedaj lahko tukaj uporabljam net ipd.

ok bom jaz tle zakljucila, pa grem pogledat kaj sem prej pisala, kar moram se dopisat.


LP

Lea

No comments:

Post a Comment