Thursday 24 March 2011

nekaj zanimivosti

ker imam se cisto malo casa javim dve novosti ki sem se jih naucila:

tablice na avtomobilih:
 - ce imas belo tablico imas normalen avto, karkoli naj bi to pomenilo
 - ce imas rumeno tablico - imas posebaj varcen avto
 - ce pa je tablica zelena imas avto, ki se uporablja da se sluzi denar (npr. taksi, busi...)

vrtci:
se delijo pri njih na dve skupini eno je
 - kindergarten - sem se pripelje otroke, da so malo v druzbi s svojimi vrstniki, se zraven tudi ucijo ipd.
 - nursery - kjer pa moras imeti certifikat oz. potrdilo od delodajalca, da delas in nato ti otroka vzamejo sem, kjer se ga nato pazi. tukaj je vecji poudarek na varstvu kot izobrazbi.
Te druge vrste je zacelo na japonskem primankovati, tako da se veselo odpirajo novi.

Evo pa ste zvedli dve zanimivosti.

ne bom pa povedla tretje, da ima vecina japonskih otrok, ko se rodi plave fleke po telesu (mongolske pege se mi zdi da se jim rece), ker me je nekdo poducil, da imajo to lahko tudi nasi otroci. :-P


uzivajte in naj bo ze enkrat pomlad ... TOPLA pomad

Lea

No comments:

Post a Comment