Friday 11 March 2011

Potres - part 2

OK potres je bil malo pred 15-to sedaj pa je ura 22:40, popotresni sunki so se kar, na pribljizno 5 do 10 minut. vcasih imamo tudi kaj vec casa vmes, vcasih manj.
tle sve kr mal ze zaspane, saj te skoz rahlo trese, sam kaj ko zaradi tega tudi nisi cist cool.
doma sve sle enkrat ven z avtom, da bi kje dobile vodo, ki doma vec ni tekla. zunaj je potem bilo polno avtov, trgovine zaprte. tiste male kot 7eleven, pa prazne; oz. ni bilo vec vode in hitre hrane; kot je ramen in podobno. ljudje so bili tudi v vrsti pred bencinkami, kot da je konec sveta.
jaz sem vsem doma sporocila da je vse ok, pa prosila naj mi prosim ljudje tle sporocijo da so. Rui je takoj odgovorila, .... mislim da sem to ze pisala .... wait ... yep sem ze.
na facebooku in gmail chatu ste bili vsi super, hvala ker se skrbite. Veliko pomeni.
HVALA

je mal smesno kako se to kr trese in trese in trese in trese, sedaj samo se dvignemo glavo ko je kaksen daljsi. k sreci pa niso vec tako mocni.

sergio bo ostal v tokyu, na univerzi, saj vlaki ne vozijo vec. isto bo ayumi ostala na delu, ker ne more domov. Se je cel javni prevoz sesul, vsi vlaki stojijo. nekje so se tudi ceste premaknike. najhuje je pa v Sendai-ju, tam je tudi najvec mrtvih porocajo na porocilih. je za enkrat potrjenih vec kot 90, samo od tsunamija.  upam da stevilka ne bo kaj vecja.

bomo jutri videl ce se bo lahko sergio in ostali vrnili domov in bo life vsaj nekako spet stekel. za to noc so po tokyu postavili oz. pomagajo po celi japonski, da imajo ljudje kje prespat, tako da bo lazje. po porocilih, skozi porocajo, sem dobro ne skrbi, ali, prosim javi se in sporoci da si ok...
imajo sistem kar se tega tice kr OK.

nic bom jaz zakljucila ker nimam nic drugega za napisat in ker sem zaspana.

aja pa ayumi me je klicala, ker je mislila da sem kje stuck in jo je skrbelo; a ni cute. lepo je vedet da tok ljudi skrbi zame ;)

NIGHT ALL

WE ARE WELL AND ALIVE!!!

Lea


ps- sem pozabila popravit; bil je en potres mocen, kateri je bil 8.8 mocen, sam da so na zacetku zgresil kok mocen. (v prejsnjem postu sem se zmotila, da sta bila dva mocna; mislim bilo so tudi drugi mocni sam en FULLL mocen) upam da sem jasno razlozila :)

No comments:

Post a Comment